11.05.20, 09:42

Trzy nowe kanały YouTube od Mellon Media

Ola Nguyen
Fot.: materiały prasowe

Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to trzy nowe kanały stworzone przez Mellon Media (Grupa LTTM).

Tworzenie własnych formatów oraz koordynacja transferów celebrytówznanych z telewizji do świata internetu to najważniejsze działania Mellon Media. Inaczej niż w przypadku współpracy na kanałach influencerów, produkcje własne pozwalają na pełną dowolność w realizacji contentu oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom marek.

W portfolio Mellon Media znajduje się obecnie ponad 10 kanałów, a teraz firma wprowadziła trzy nowe produkcje własne. Ola Nguyen to kanał najmłodszej zwyciężczyni polskiej edycji programu „MasterChef”, skupiony wokół tematyki kulinarnej. Prowadząca będzie stawała przed różnorodnymi wyzwaniami. „Przyjaciółki” to kanał fabularny o rozrywkowej treści, który opowiada o perypetiach dwóch przyjaciółek w przewrotny i komiczny sposób, dotykając kategorii takich jak lifestyle oraz uroda. Trzecia propozycja to Face Swap - kanał rozrywkowy tworzony we współpracy z Michałem Sieńkowskim (wcześniej związanym z grupą Abstra i kanałem Nieprzygotowani). W ramach krótkich fabuł prowadzący będzie wcielał się w różne postaci i sprawdzał, jak radzą sobie w bardziej i mniej typowych sytuacjach.

Naszym celem jest tworzenie wartościowych dla widzów, rozrywkowych treści wideo, które równocześnie będą przyjazne markom. Dzięki inwestycji w kanały własne przyczyniamy się do rozwoju kategorii oraz formatów na polskim YouTube, których obecnie brakuje, a o które pytają nas klienci. Nasze współprace z celebrytami oraz osobami znanymi z innych platform społecznościowych to dla nich szansa na skorzystanie z naszej wiedzy i profesjonalne budowanie swojej społeczności na YouTube. Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to dopiero początek. W przyszłości planujemy otwarcie kolejnych kanałów z innych kategorii tematycznych” – mówi Adam Semik, CEO Mellon Media.

Firma odpowiada za produkcję kanałów od pomysłu do realizacji. Po jej stronie są m.in.: casting, scenariusze odcinków, produkcja planu filmowego, dystrybucja treści oraz koordynacja współprac komercyjnych.

Komentarze

Powiązane

06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
04.06.24, 07:30
| internet » informacje
Galą Gwiazd Plejady 2024 powraca w odświeżonej formule
Serwis Plejada.pl po trzech latach przerwy wraca do organizacji Gali Gwiazd Plejady. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 18 czerwca br. w Warszawie. Poprzedza je plebiscyt, w którym internauci wybierają Gwiazdy Plejady w pięciu wyjątkowych i zupełnie nowych kategoriach.
30.05.24, 21:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com w I kw. 2024 r.: zwiększa swoje przychody i inwestuje mimo wymagającej sytuacji rynkowej
Answear.com podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży, a także przeprowadziła inwestycje związane z uruchomieniem dwóch concept store w Warszawie dla marki PRM oraz Answear.
29.05.24, 11:41
| internet » informacje
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków uruchamia platformę Znany Konserwator
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków oficjalnie uruchomił 27 maja br. platformę Znany Konserwator. To pierwsza baza danych, która ma połączyć wykwalifikowanych specjalistów z osobami potrzebującymi wsparcia przy remontach i konserwacji zabytków.
29.05.24, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
WP wprowadza CEEId. To alternatywa w świecie bez cookies
WP wprowadza identyfikator CEEId, który umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
28.05.24, 20:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi.
24.05.24, 07:39
| radio » informacje | internet » informacje
Bar Paragraf. Nowy podcast w Onecie i w Onet Audio o głośnych sprawach kryminalnych z lat 90.
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na wybranych platformach podcastowych pojawiać się będzie nowy podcast audio Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat 90. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.