11.05.20, 09:42

Trzy nowe kanały YouTube od Mellon Media

Ola Nguyen
Fot.: materiały prasowe

Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to trzy nowe kanały stworzone przez Mellon Media (Grupa LTTM).

Tworzenie własnych formatów oraz koordynacja transferów celebrytówznanych z telewizji do świata internetu to najważniejsze działania Mellon Media. Inaczej niż w przypadku współpracy na kanałach influencerów, produkcje własne pozwalają na pełną dowolność w realizacji contentu oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom marek.

W portfolio Mellon Media znajduje się obecnie ponad 10 kanałów, a teraz firma wprowadziła trzy nowe produkcje własne. Ola Nguyen to kanał najmłodszej zwyciężczyni polskiej edycji programu „MasterChef”, skupiony wokół tematyki kulinarnej. Prowadząca będzie stawała przed różnorodnymi wyzwaniami. „Przyjaciółki” to kanał fabularny o rozrywkowej treści, który opowiada o perypetiach dwóch przyjaciółek w przewrotny i komiczny sposób, dotykając kategorii takich jak lifestyle oraz uroda. Trzecia propozycja to Face Swap - kanał rozrywkowy tworzony we współpracy z Michałem Sieńkowskim (wcześniej związanym z grupą Abstra i kanałem Nieprzygotowani). W ramach krótkich fabuł prowadzący będzie wcielał się w różne postaci i sprawdzał, jak radzą sobie w bardziej i mniej typowych sytuacjach.

Naszym celem jest tworzenie wartościowych dla widzów, rozrywkowych treści wideo, które równocześnie będą przyjazne markom. Dzięki inwestycji w kanały własne przyczyniamy się do rozwoju kategorii oraz formatów na polskim YouTube, których obecnie brakuje, a o które pytają nas klienci. Nasze współprace z celebrytami oraz osobami znanymi z innych platform społecznościowych to dla nich szansa na skorzystanie z naszej wiedzy i profesjonalne budowanie swojej społeczności na YouTube. Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to dopiero początek. W przyszłości planujemy otwarcie kolejnych kanałów z innych kategorii tematycznych” – mówi Adam Semik, CEO Mellon Media.

Firma odpowiada za produkcję kanałów od pomysłu do realizacji. Po jej stronie są m.in.: casting, scenariusze odcinków, produkcja planu filmowego, dystrybucja treści oraz koordynacja współprac komercyjnych.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.