18.06.20, 20:03

Logo i oprawa MTV Polska w barwach tęczy

Tęczowe logo MTV Polska
Fot.: materiały prasowe

Jak co roku MTV Polska przyłącza się do ogólnoświatowych obchodów miesiąca dumy i równości, w ramach których przygotowała dedykowany, tęczowy filtr na Instagram oraz zaprosiła przedstawicieli show biznesu do współpracy przy materiale wideo.

Jak podkreśla nadawca, marka MTV od początku swojego istnienia utożsamia się z takimi wartościami, jak poszanowanie różnorodności i tolerancja. Stacja niejednokrotnie angażowała się i organizowała akcje wspierające mniejszości oraz osoby wykluczone. Od lat, pod tęczowym logo „MTV Pride”, bierze także aktywny udział w warszawskiej Paradzie Równości.

W tym roku, chcąc wyrazić swoje wsparcie dla idei Pride Month, przygotowaliśmy szereg aktywności na antenie oraz w kanałach społecznościowych” - mówi Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS International Networks w Polsce.

Na oficjalnym profilu stacji na Instagramie dostępny będzie dedykowany filtr, stworzony przez studio Lens That. „Dzięki niemu, wszyscy, którzy nie mogą w tym roku przemaszerować ulicami polskich miast, będą mieli możliwość, by zamanifestować swoje przekonania w sieci i tym samy przyłączyć się do obchodów tzw. Pride Month”, dodaje Agnieszka Odachowska.

W planowanym dniu Parady Równości w Warszawie, 20 czerwca, logo stacji oraz cała oprawa antenowa przybiorą barwy tęczy. Ponadto stacja odda głos związanym z MTV przedstawicielom rodzimego show biznesu. Prezenterka Nina Cieślińska i dziennikarz Piotrek Grabarczyk opowiedzieli o tym, co dla nich oznacza tolerancja. Materiały video z ich udziałem dostępne będą na kanałach MTV Polska na w serwisach YouTube i Facebook.

Marka MTV angażuje się od lat w Polsce w inicjatywy wspierające mniejszości oraz piętnujące wszelkie przejawy agresji czy wykluczenia. MTV jest obecne na warszawskiej Paradzie Równości od czterech lat i regularnie podejmuje współpracę z artystami i osobami publicznymi, by skutecznie walczyć o równe prawa dla wszystkich, bez względu na różnice wynikające np. z narodowości, orientacji seksualnej i wyznawanej religii.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.