25.06.20, 09:18
Szymon Wiechetek awansuje i odpowiada za promocję MURATORA
Szymon Wiechetek awansował na stanowisko Brand Managera i przeszedł z działu marketingu Wnętrza i Profesjonaliści do działu marketingu Budowa w spółce TIME SA.
Wiechetek na nowym stanowisku odpowiada za planowanie i realizację strategii promocyjnej miesięcznika „Murator”, Numerów Specjalnych, wydań cyfrowych oraz serwisu Murator.pl. Jego zadaniem będzie zwiększenie świadomości na temat rozwiązań online'owych, funkcjonujących pod marką Murator.
Szymon Wiechetek związany jest z Grupą ZPR Media od lutego 2017 r. Dotychczas pełnił obowiązki specjalisty ds. marketingu i odpowiadał za promocję tytułów wnętrzarskich „M jak Mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, serwisu Urzadzamy.pl, miesięcznika i serwisu „Architektura-murator” oraz publikacji dla profesjonalistów: „Informator Budowlany” i „Informator Instalacyjny”. Produkty te obsługiwane są przez dział marketingu Wnętrza i Profesjonaliści, którego dyrektorem jest Anna Wróblewska.
Wiechetek ukończył studia magisterskie z Logistyki Mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie uczęszcza na studia podyplomowe Salesforce CRM i Marketing Automation realizowane na Akademii Leona Koźmińskiego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze