20.07.20, 13:00

Kolejne produkcje TVN zawitają do USA

Logo programu
Fot.: materiały prasowe

Następne produkcje TVN trafiają na rynek międzynarodowy! Latem amerykańscy widzowie kanału HGTV będą mogli obejrzeć II sezon programu „Mediterranean Life” oraz nowość „Beach Around the World”, która powstawała na najpiękniejszych plażach świata. Premiera obu serii zaplanowana jest na lipiec i sierpień, w niedzielne wieczory.

Stacja TVN wyprodukowała kolejne produkcje w języku angielskim na rynek międzynarodowy. „Beach Around the World” to nowy program, w którym bohaterowie szukają domu na najpiękniejszych plażach świata. Od tropikalnych wysp Tajlandii, po luksusowe wybrzeża Portugalii. Pomaga im w tym agent nieruchomości, który przedstawia najciekawsze propozycje wynajmu lub kupna lokum. Seria liczy 14 odcinków, które były realizowane, m.in. w Hiszpanii, Belize czy Panamie.

Z kolei w serii „Mediterranean Life” widzowie będą mogli śledzić losy singli, par i całych rodzin, którzy postanawiają uciec od zgiełku miasta i zamieszkać w przepięknych regionach Europy. II sezon to 14 odcinków zrealizowanych na Sycylii, w Albanii, Sardynii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Chorwacji i Grecji. Na początku 2019 r. amerykańscy widzowie mogli zobaczyć I sezon tego programu. Z kolei w Polsce można było go obejrzeć w czerwcu 2019 r. w stacji HGTV Home & Garden. „Mediterranean Life” pochodzi z serii LIFE („Hawaii Life”, „Caribbean Life”).

„Beach Around the World” zadebiutowało na ekranach Amerykanów 5 lipca o godz. 22:00 i 22:30, natomiast „Mediterranean Life” zadebiutuje 28 sierpnia o 23:00 i 23:30. Producentem wykonawczym obu produkcji ze strony TVN jest Katarzyna Białek.

Od pięciu lat produkujemy programy telewizyjne przeznaczone na amerykański rynek i skierowane do amerykańskiego widza. To niezwykle satysfakcjonujące wyzwanie i cenne doświadczenie zawodowe. W tym czasie powstało aż 70 odcinków kilku różnych formatów, co dowodzi, jak sprawnie i skutecznie jesteśmy w stanie produkować programy na światowym poziomie” – mówi Katarzyna Białek.

Cieszymy się, że polskie produkcje cieszą się coraz większym zainteresowaniem kanałów Discovery na całym świecie” – mówi Dorota Eberhardt, odpowiedzialna za współpracę międzynarodową. „Oprócz programów na amerykański HGTV wyprodukowanych przez TVN Studio trwa również, nieco opóźniona przez pandemię, produkcja dwóch programów na kanał Science. Jednocześnie na premierę w Wielkiej Brytanii, Włoszech i kilkudziesięciu krajach Europy czeka fantastyczny dokument „Covid-19: The World in Danger” wyprodukowany przez redakcję „Superwizjera”, a nasze serie z kanału Discovery „Ciężarówką Przez Wietnam” podbiły serca widzów zarówno w Azji, jak i w Rosji” – dodaje Eberhardt.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.