04.08.20, 20:00

Synowa i teściowa. Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła nowa kampania reklamowa z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W nowej platformie komunikacji marki Agata, ta pierwsza wciela się w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki.

Salony Agata od kilku lat udowadniają Polakom, że niezależnie od tego, jaki styl lubią, jaki mają zasób portfela czy w jakich kolorach wnętrz czują się najlepiej, w sklepach tej sieci znajdą z całą pewnością coś, co przypadnie im do gustu.

W nowej platformie komunikacji wykorzystano stereotypową relację synowa-teściowa i różnicę między nimi. Marka Agata w swoim przekazie chce przekazać konsumentom, że nie ma znaczenia do jakiej grupy należą: synowych, teściowych, mam czy wujków – mogą przyjść do salonu Agata i wybrać meble oraz dodatki, które pasują do nich najbardziej.

Pomimo zmiany w kreacji, która wyrażona jest poprzez historie jeszcze bardziej „bliskie ludziom” niż poprzednio, a także wprowadzenia nowej postaci, której rolę gra sama Ewa Kasprzyk, marka nadal stawia na humor i realizację big idea „Dla każdego coś”.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wybór Ewy Kasprzyk był przemyślaną i nieprzypadkową decyzją. Ambasadorka idealnie ma wpisywać się bowiem w nowy koncept kreatywny oraz w konsekwentnie realizowaną strategię marki. „Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej” – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Akcja pierwszego z serii spotów TV odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek. Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów tym razem został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.

Obok TV, kampania „Synowa i Teściowa” wybrzmiewa także w ramach spotów radiowych emitowanych w największych krajowych rozgłośniach, a także w internecie i social mediach dzięki dedykowanym tym kanałom, kreatywnym formatom reklamowym. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.