04.08.20, 20:00
Synowa i teściowa. Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata
Ruszyła nowa kampania reklamowa z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W nowej platformie komunikacji marki Agata, ta pierwsza wciela się w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki.
Salony Agata od kilku lat udowadniają Polakom, że niezależnie od tego, jaki styl lubią, jaki mają zasób portfela czy w jakich kolorach wnętrz czują się najlepiej, w sklepach tej sieci znajdą z całą pewnością coś, co przypadnie im do gustu.
W nowej platformie komunikacji wykorzystano stereotypową relację synowa-teściowa i różnicę między nimi. Marka Agata w swoim przekazie chce przekazać konsumentom, że nie ma znaczenia do jakiej grupy należą: synowych, teściowych, mam czy wujków – mogą przyjść do salonu Agata i wybrać meble oraz dodatki, które pasują do nich najbardziej.
Pomimo zmiany w kreacji, która wyrażona jest poprzez historie jeszcze bardziej „bliskie ludziom” niż poprzednio, a także wprowadzenia nowej postaci, której rolę gra sama Ewa Kasprzyk, marka nadal stawia na humor i realizację big idea „Dla każdego coś”.
Jak podkreślają przedstawiciele marki, wybór Ewy Kasprzyk był przemyślaną i nieprzypadkową decyzją. Ambasadorka idealnie ma wpisywać się bowiem w nowy koncept kreatywny oraz w konsekwentnie realizowaną strategię marki. „Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej” – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Akcja pierwszego z serii spotów TV odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek. Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów tym razem został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.
Obok TV, kampania „Synowa i Teściowa” wybrzmiewa także w ramach spotów radiowych emitowanych w największych krajowych rozgłośniach, a także w internecie i social mediach dzięki dedykowanym tym kanałom, kreatywnym formatom reklamowym. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze