18.08.20, 08:00
Płatne wydarzenia na żywo. Facebook z nową funkcją
Facebook uruchomił usługę płatnych wydarzeń na żywo. To nowe narzędzie dedykowane firmom, twórcom i wydawcom medialnym, które ma pomóc rozwinąć ich działalność.
Funkcja będzie dostępna w Facebook Live podczas tworzenia transmisji na żywo oraz w Messenger Rooms, tak aby dać możliwość twórcom organizowania płatnych, kameralnych wydarzeń, zapewniających większą interakcję z odbiorcami. Zarządzający Stroną na Facebooku będą mogli pobierać opłatę za uczestnictwo w organizowanych przez siebie wydarzeniach na żywo.
Facebook do końca 2020 r. nie będzie pobierał prowizji od przychodu z płatnych wydarzeń online.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze