06.10.20, 11:00
Pierwsza internetowa telewizja kablowa. Vectra startuje z nową platformą kreatywną
1 października br., ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The Digitals.
1 października br., ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The Digitals.
„W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry - Cezary Pazura” - mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.
Aktor wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara - za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak - wielokrotnie nagradzany fotograf, którego prace publikowane są w Polsce i zagranicą. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec.
Działania ruszyły 1 października. Emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów promujących najważniejsze produkty marki Vectra, takie jak telewizja i internet oraz pakiety promocyjne HBO i TIDAL. Część spotów powstała we współpracy z HBO Polska i swą treścią nawiązuje do najbardziej rozpoznawalnych seriali produkcji tej stacji.
„Na potrzeby kampanii Vectry w nowej sytuacji rynkowej przygotowaliśmy kompletnie zmienioną komunikację. Efekty tej pracy będzie można zobaczyć we wszystkich mediach wykorzystywanych przez markę” - mówi Piotr Hassine. „Aby ją wprowadzić, od kilku miesięcy pracowaliśmy nad konceptem strategicznym i kreatywnym kampanii, a także byliśmy zaangażowani w negocjacje z nową twarzą marki, którą rekomendowaliśmy do współpracy” – dodaje Hassine.
Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, Client Service Director w The Digitals.
Kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki oraz domem mediowym Starcom i agencją Cube Group, odpowiedzialnymi za zakup mediów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze