16.10.20, 08:22
Polska Agencja Prasowa uruchomiła portal PAP MediaRoom
15 października br. zadebiutował nowy portal Polskiej Agencji Prasowej, skierowany do dziennikarzy i wydawców – PAP MediaRoom. Publikowane w serwisie teksty, zdjęcia i wideo – dystrybuowane oraz tworzone przez PAP na zlecenie instytucji i firm – można pobierać i rozpowszechniać bezpłatnie w internecie, prasie drukowanej, radiu i telewizji.
Jak tłumaczy PAP, portal został zaprojektowany z myślą o potrzebach mediów, poszukujących zarówno inspiracji do tworzenia własnych treści, jak i korzystających z gotowych materiałów multimedialnych. „Zależało nam na tym, aby dziennikarze czy blogerzy mogli znaleźć w jednym miejscu wszelkie informacje rozsyłane przez instytucje państwowe, organizacje i przedsiębiorstwa, jak również treści tworzone przez PAP w ramach projektów społecznych oraz komercyjnych” – mówi Ryszard Niżewski, dyrektor Biura Produktów i Usług Medialnych PAP.
Codziennie na portalu publikowane będą informacje prasowe organizacji i przedsiębiorstw, komunikaty instytucji państwowych i samorządowych oraz raporty spółek giełdowych i funduszy inwestycyjnych.
Portal będzie prezentował także materiały realizowane przez PAP wspólnie z partnerami, z zakresu nowych technologii, gospodarki i biznesu. Na portalu udostępniane będą również artykuły i multimedia tworzone – w ramach projektów finansowanych przez instytucje krajowe i międzynarodowe – przez zespoły dziennikarskie z portali tematycznych PAP: Nauka w Polsce, Serwis Zdrowie i Serwis Samorządowy.
Do tekstów publikowanych w serwisie MediaRoom dołączane będą często zdjęcia, również do bezpłatnego wykorzystania wraz z informacją tekstową. Znajdą się tam fotorelacje z wydarzeń branżowych, kongresów ekonomicznych oraz konferencji i briefingów prasowych.
Na portalu można znaleźć również materiały wideo z najważniejszych wydarzeń gospodarczych czy debat branżowych. Opublikowane są relacje z dyskusji na Forum Ekonomicznym, Kongresie 590, Europejskim Kongresie Gospodarczym, Europejskim Kongresie Finansowym.
W materiałach wideo wypowiadają się eksperci ze świata ekonomii, technologii, biznesu, a także lekarze, naukowcy, urzędnicy, politycy. Materiały wideo można udostępniać w całości lub wykorzystać fragment w postaci wypowiedzi eksperta.
PAP MediaRoom ma być także miejscem zapewniającym dostęp do transmitowanych online konferencji i briefingów prasowych oraz debat.
Portal PAP MediaRoom jest odświeżonym i wzbogaconym merytorycznie następcą serwisu CentrumPrasowe.pap.pl. Obecnie nazwa Centrum Prasowe PAP wykorzystywana będzie wyłącznie jako branding usług konferencyjnych PAP – realizowanych zarówno w sali konferencyjnej siedzibie PAP, jak i w formule online – ze zdalnym udziałem dziennikarzy i prelegentów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze