16.11.20, 08:00
Gremi Media promuje nową ofertę prenumeraty Rzeczpospolitej
16 listopada br., „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty. Nowej ofercie towarzyszy kampania promocyjna.
Dostęp do wydań „Rzeczpospolitej”, tygodników eksperckich, poradników, serii publikacji specjalistycznych z dziedziny biznesu, finansów oraz prawa — to wszystko prenumerator „Rzeczpospolitej” otrzyma w wersji papierowej oraz cyfrowej. Jak podkreśla wydawca, elastyczne podejście Gremi Media daje możliwość korzystania z nowej oferty nie tylko w biurze, ale przede wszystkim podczas upowszechniającej się pracy zdalnej.
Prezentacji oferty towarzyszy kampania realizowana pod hasłem „O tym, co ważne w biznesie, finansach, prawie”. Drugi, produktowy etap, to informacje na temat korzyści związanych z zakupem prenumeraty.
Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), radio (RMF FM, Radio Zet), VOD (Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze