18.11.20, 17:11
Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia. Kampania Cyfrowego Polsatu
Rozpoczęła się emisja świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę TV. W nowym spocie platformy wystąpił Jacek Braciak.
Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmiki mają wprowadzić widzów w lekki, świąteczny i radosny nastrój, przenosząc do domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych „nie do przeobejrzenia”. W rolę ojca rodziny wciela się Jacek Braciak.
Za kreację kampanii odpowiada Grey Group, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję: wideo – Xantus; a audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski. Media zakupił dom mediowy Vizeum.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze