18.11.20, 17:11
Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia. Kampania Cyfrowego Polsatu
Rozpoczęła się emisja świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę TV. W nowym spocie platformy wystąpił Jacek Braciak.
Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmiki mają wprowadzić widzów w lekki, świąteczny i radosny nastrój, przenosząc do domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych „nie do przeobejrzenia”. W rolę ojca rodziny wciela się Jacek Braciak.
Za kreację kampanii odpowiada Grey Group, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję: wideo – Xantus; a audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski. Media zakupił dom mediowy Vizeum.
Komentarze