03.12.20, 11:00
Discovery uruchamia globalny serwis streamingowy discovery+
Rusza nowy, globalny serwis streamingowy discovery+ z treściami non-fiction. Jeszcze w tym roku usługa ruszy w Polsce w ramach oferty Player.
Na rynku debiutuje discovery+ - płatny serwis streamingowy Discovery, oferujący treści non-fiction. W Stanach Zjednoczonych serwis zadebiutuje 4 stycznia 2021 r. we współpracy z firmą Verizon. Jej klienci posiadający wybrane plany taryfowe otrzymają 12-miesięczny dostęp do discovery+ na platformie operatora. discovery+ jest już obecne w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz w Indiach. W ciągu roku usługa ma zostać uruchomiona w ponad 25 krajach na całym świecie.
„Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy bardzo intensywnie nad stworzeniem i uruchomieniem discovery+. Zaangażowaliśmy w ten projekt wszystkie nasze siły i zasoby strategiczne - naszych partnerów dystrybucyjnych i reklamowych na całym świecie, nasze marki, nasze gwiazdy. W serwisie znajdzie się najbogatsza oferta treści VOD i szeroka oferta programów oryginalnych, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej platformy. Dzięki discovery+ stajemy się na świecie platformą numerem jeden w kategorii „non-scripted” zapewniając widzom wyjątkową, klarownie zaprezentowaną i zróżnicowaną ofertę programów lifestylowych i dokumentalnych, którą będą mogli cieszyć się w swoich domach i na urządzeniach przenośnych. Wierzymy, że discovery+ jest idealnym uzupełnieniem istniejącej oferty streamingowej i niezmiernie cieszymy się na współpracę z firmą Verizon, dzięki której nasze fantastyczne programy trafią do jej klientów” – mówi David Zaslav, Prezes i Dyrektor Generalny Discovery, Inc.
W Stanach Zjednoczonych discovery+ będzie oferować największe zasoby treści spośród wszystkich nowych serwisów streamingowych. Widzowie znajdą na nim szeroki wybór produkcji własnych w podziale na popularne kategorie tematyczne, w których Discovery jest liderem: „Lifestyle i związki”; „Dom i jedzenie”; „Kryminalne zagadki”; „Zjawiska paranormalne”; „Przygoda i odkrywanie” oraz „Wiedza” i „Środowisko”. Oferta obejmie także bogatą ofertę filmów dokumentalnych w formule na żądanie. Na rynku amerykańskim użytkownicy discovery+ otrzymają w jednym miejscu dostęp do ponad 55 tys. odcinków serii o różnorodnej tematyce, ponad 2,5 tys. bieżących programów i klasyków z portfolio kanałów Discovery, w tym HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel oraz Animal Planet.
discovery+ będzie dostarczać treści z gatunku non-fiction kanałów HISTORY i Lifetime, należących do A&E Networks, w tym ponad 1500 odcinków popularnych serii: „Pierwsze 48 godzin”, „Bring It”, „Dance Moms”, „Ice Road Truckers: Drogi śmierci”, „Gwiazdy lombardu”, „Starożytni kosmici”, „Wojny magazynowe”, „60 Days”, „Intervention” czy „Ghost Hunters”.
Platforma udostępni także kolekcję programów przyrodniczych. W tej kategorii główną atrakcją ma być wyłączny dostęp online do oferty programów produkowanych przez BBC, m.in. „The Mating Game”, „Planeta Ziemia” oraz „Błękitna Planeta”, a także treści produkcji „The Dodo”. W tworzeniu programów discovery+ mają wesprzeć największe organizacje ekologiczne na świecie, w tym The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy, Oceana i World Wildlife Fund.
Jeszcze w 2020 r. discovery+ będzie dostępne także w Polsce w ramach oferty player.pl. W 2021 r. planowane jest uruchomienie platformy na ponad 25 kluczowych rynkach, w tym m.in. w krajach skandynawskich, we Włoszech, Holandii i Hiszpanii. Serwis pojawi się również w Ameryce Południowej m.in. w Brazylii oraz w niektórych krajach Azji.
Od zeszłego miesiąca discovery+ działa w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie głównym partnerem serwisu został Sky. Abonenci Sky Q mogą w ramach subskrypcji korzystać z discovery+ bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy. We Włoszech partnerem discovery+ będzie TIM.
Na rynkach w Europie, gdzie discovery+ zostanie uruchomione w 2021 r. w ofercie serwisu znajdzie się kolekcja Eurosportu, w tym m.in.: tenisowe turnieje Wielkiego Szlema, kolarskie Grand Tours, sporty motorowe, piłka nożna oraz sporty zimowe. Podczas letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 r., discovery+ ma być jedynym miejscem online, w którym kibice obejrzą każdą minutę tego wydarzenia – zarówno na żywo, jak i na żądanie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze