03.12.20, 11:00

Discovery uruchamia globalny serwis streamingowy discovery+

Logo discovery+
Fot.: materiały prasowe

Rusza nowy, globalny serwis streamingowy discovery+ z treściami non-fiction. Jeszcze w tym roku usługa ruszy w Polsce w ramach oferty Player.

Na rynku debiutuje discovery+ - płatny serwis streamingowy Discovery, oferujący treści non-fiction. W Stanach Zjednoczonych serwis zadebiutuje 4 stycznia 2021 r. we współpracy z firmą Verizon. Jej klienci posiadający wybrane plany taryfowe otrzymają 12-miesięczny dostęp do discovery+ na platformie operatora. discovery+ jest już obecne w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz w Indiach. W ciągu roku usługa ma zostać uruchomiona w ponad 25 krajach na całym świecie.

Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy bardzo intensywnie nad stworzeniem i uruchomieniem discovery+. Zaangażowaliśmy w ten projekt wszystkie nasze siły i zasoby strategiczne - naszych partnerów dystrybucyjnych i reklamowych na całym świecie, nasze marki, nasze gwiazdy. W serwisie znajdzie się najbogatsza oferta treści VOD i szeroka oferta programów oryginalnych, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej platformy. Dzięki discovery+ stajemy się na świecie platformą numerem jeden w kategorii „non-scripted” zapewniając widzom wyjątkową, klarownie zaprezentowaną i zróżnicowaną ofertę programów lifestylowych i dokumentalnych, którą będą mogli cieszyć się w swoich domach i na urządzeniach przenośnych. Wierzymy, że discovery+ jest idealnym uzupełnieniem istniejącej oferty streamingowej i niezmiernie cieszymy się na współpracę z firmą Verizon, dzięki której nasze fantastyczne programy trafią do jej klientów” – mówi David Zaslav, Prezes i Dyrektor Generalny Discovery, Inc.

W Stanach Zjednoczonych discovery+ będzie oferować największe zasoby treści spośród wszystkich nowych serwisów streamingowych. Widzowie znajdą na nim szeroki wybór produkcji własnych w podziale na popularne kategorie tematyczne, w których Discovery jest liderem: „Lifestyle i związki”; „Dom i jedzenie”; „Kryminalne zagadki”; „Zjawiska paranormalne”; „Przygoda i odkrywanie” oraz „Wiedza” i „Środowisko”. Oferta obejmie także bogatą ofertę filmów dokumentalnych w formule na żądanie. Na rynku amerykańskim użytkownicy discovery+ otrzymają w jednym miejscu dostęp do ponad 55 tys. odcinków serii o różnorodnej tematyce, ponad 2,5 tys. bieżących programów i klasyków z portfolio kanałów Discovery, w tym HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel oraz Animal Planet. 

discovery+ będzie dostarczać treści z gatunku non-fiction kanałów HISTORY i Lifetime, należących do A&E Networks, w tym ponad 1500 odcinków popularnych serii: „Pierwsze 48 godzin”, „Bring It”, „Dance Moms”, „Ice Road Truckers: Drogi śmierci”, „Gwiazdy lombardu”, „Starożytni kosmici”, „Wojny magazynowe”, „60 Days”, „Intervention” czy „Ghost Hunters”.

Platforma udostępni także kolekcję programów przyrodniczych. W tej kategorii główną atrakcją ma być wyłączny dostęp online do oferty programów produkowanych przez BBC, m.in. „The Mating Game”, „Planeta Ziemia” oraz „Błękitna Planeta”, a także treści produkcji „The Dodo”. W tworzeniu programów discovery+ mają wesprzeć największe organizacje ekologiczne na świecie, w tym The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy, Oceana i World Wildlife Fund.

Jeszcze w 2020 r. discovery+ będzie dostępne także w Polsce w ramach oferty player.pl. W 2021 r. planowane jest uruchomienie platformy na ponad 25 kluczowych rynkach, w tym m.in. w krajach skandynawskich, we Włoszech, Holandii i Hiszpanii. Serwis pojawi się również w Ameryce Południowej m.in. w Brazylii oraz w niektórych krajach Azji.
Od zeszłego miesiąca discovery+ działa w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie głównym partnerem serwisu został Sky. Abonenci Sky Q mogą w ramach subskrypcji korzystać z discovery+ bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy. We Włoszech partnerem discovery+ będzie TIM.

Na rynkach w Europie, gdzie discovery+ zostanie uruchomione w 2021 r. w ofercie serwisu znajdzie się kolekcja Eurosportu, w tym m.in.: tenisowe turnieje Wielkiego Szlema, kolarskie Grand Tours, sporty motorowe, piłka nożna oraz sporty zimowe. Podczas letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 r., discovery+ ma być jedynym miejscem online, w którym kibice obejrzą każdą minutę tego wydarzenia – zarówno na żywo, jak i na żądanie.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.