02.02.21, 13:02

Biuro reklamy TVP ogłosiło ofertę reklamową UEFA EURO 2020

Najpopularniejsze mecze Polaków w przeszłości
Fot.: materiały prasowe TVP

Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz ofertę współpracy na mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Nadawca zaoferował reklamę i działania niestandardowe we wszystkich kanałach dystrybucji meczów. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV.

Biuro Reklamy TVP ogłosiło cennik czasu reklamowego przy meczach turnieju UEFA EURO 2020. Bloki zakupione przez oficjalnych sponsorów UEFA EURO 2020 w okresie pierwokupu objęte są wyłącznością konkurencyjną. Zleceniodawcy inni niż sponsorzy oficjalni UEFA będą mogli jedynie dokonać zakupu miejsca w bloku przy meczach reprezentacji Polski w fazie grupowej i wybranych meczach fazy pucharowej w drodze licytacji. Najwyżej wyceniony został czas reklamowy przy meczu Polska – Hiszpania (przed II połowa spot kosztuje prawie 401 tys. zł). Jednocześnie ogłoszone zostały cenniki i zasady sprzedaży czasu reklamowego przy meczach transmitowanych w online – za pośrednictwem strony internetowej TVPSPORT.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport.

Na ofertę reklamową składają się także działania niestandardowe. TVP zaoferowało reklamodawcom, m.in. audycje nadawane zarówno w telewizji, jak i online – „Droga do Euro”, „Biało-Czerwoni na Euro”, ale również audycje dedykowane online, jak „Euro Cafe”, czy „Para w gwizdek”. Dostępna komercyjnie jest też sekcja online zawierająca, m.in. skróty meczów, analizy i statystyki. W ramach oferty TVP zaoferowało także telewizję hybrydową HBB TV, jak i możliwość sponsorowania alternatywnego komentarza meczów.

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej odbędą się w dniach 11 czerwca - 11 lipca 2021 roku w 12 miastach znajdujących się w 11 państwach. Telewizja Polska ma wyłączne prawa do transmisji wydarzenia. Turniej pierwotnie miał odbyć się w 2020 r, jednak z uwagi na epidemię COVID-19 został przeniesiony na 2021 r., nie zmieniając jednak swojej nazwy (UEFA EURO 2020). W turnieju wezmą udział 24 reprezentacje. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.