28.02.21, 13:00
Vectra o awarii: incydent miał charakter precedensowy
Vectra przeprosiła klientów za przerwę 25 lutego br. w dostępie do Internetu i kanałów obsługi klienta.
„Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości, jakie wywołała ta sytuacja. Jej przyczyną było powstałe z niezależnych od nas przyczyn przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie (UPS)” – poinformowała Vectra. „(…) incydent miał charakter precedensowy – nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tego typu sytuacją. 90 proc. awarii obejmujących większe grupy odbiorców usuwamy w czasie krótszym niż 3,5 godz., tak, aby ich skutki były jak najmniej dotkliwe dla naszych klientów. W taki sam sposób poradziliśmy sobie z (…) wyjątkowo rozległą awarią, przywracając w stosunkowo krótkim czasie pełną dostępność naszych usług” – napisała Vectra w oświadczeniu przesłanym do redakcji portalmedialny.pl.
Vectra podkreśla, że jej systemy są w odpowiedni sposób zabezpieczone i regularnie audytowane, a obecnie eksperci z działu technicznego pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które mają pomóc uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.
Operator dodatkowo poinformował, że rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły korzystać z oferty Vectry, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie uwzględniało usług niedostępnych w dniu awarii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze