01.03.21, 13:06

Dominika Olszyna naczelną Lifestyle Onet. Małgorzata Ohme, Katarzyna Janowska, Marcin Cejrowski na nowych stanowiskach

Dominika Olszyna
Fot.: materiały prasowe

Dominika Olszyna od 15 marca br. obejmie stanowisko redaktor naczelnej rozszerzonego Obszaru Lifestyle Onet (Ringier Axel Springer Polska), który oprócz dotychczasowych serwisów jak Onet Kobieta, Onet Facet, Onet Dziecko i Onet Gotowanie obejmie również Onet Kulturę. Marcin Cejrowski i Małgorzata Ohme powołani zostaną na nowe stanowiska Ambasadorów Ringier Axel Springer Polska, a Katarzyna Janowska na Head Producer RASP Culture. Z kolei Grzegorz Dobek zostaje nowym szefem Plejady.

Pandemia zmieniła świat. Inaczej wygląda nasze życie zawodowe, ale przede wszystkim inaczej wygląda nasze życie prywatne. O wiele mocniej skoncentrowało się wokół domu, rodziny, związków, zdrowia, wolnego czasu, rozwijania pasji, popkultury. Treści z kategorii Styl Życia obejmują teraz znacznie więcej dziedzin. Chcemy, żeby Onet był dla użytkowników pierwszym źródłem informacji o zmianach społecznych i politycznych bezpośrednio wpływających na ich życie, o najnowszych trendach w edukacji, psychologii, zdrowiu, modzie, gotowaniu, designie, popkulturze” – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny i dyrektor programowy Onetu. „To powód, dla którego rozbudowujemy ten obszar w Onecie. Chcemy stworzyć najbardziej kompleksowy, merytoryczny i nowoczesny serwis lifestylowy w Polsce. Dominika Olszyna jest idealną osobą na stanowisko szefowej Lifestylu w tej odsłonie. Ma nie tylko doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale również olbrzymie doświadczenie w dziennikarstwie lifestylowym i kulturalnym. Świetnie porusza się też w świecie biznesu” – dodaje Węglarczyk.

Dominika Olszyna przejmie obowiązki od Małgorzaty Ohme i Katarzyny Janowskiej, które do tej pory kierowały redakcjami Onet Lifestyle i Onet Kultura. Ohme w nowej roli Ambasadorki RASP Lifestyle zajmie się rozwijaniem programu „Onet w Domu” i współtworzeniem nowych formatów lifestylowych w całej grupie. Z kolei Katarzyna Janowska jako Head Producer RASP Culture oprócz prowadzenia programu „Rezerwacja” i organizacji O!Lśnień Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Kraków zajmie się rozwijaniem w grupie strategii wydawniczej dla treści kulturalnych premium, w tym projektów audiowizualnych.

Dominika Olszyna od 2010 r. pracuje jako dziennikarka i redaktorka specjalizująca się w tematach lifestyle’owych, kultury, designu i architektury. W 2017 r. dołączyła do Wirtualnej Polski jako strateg kontentu Lifestyle i Rozrywka. Później zarządzała zespołami: strategów kontentu, redakcji natywnej i wydawców oraz obszarem WP Dom. W 2020 r. awansowała na stanowisko head of creative & content. Wcześniej w latach 2011-2016 była zastępczynią redaktor naczelnej "M jak mieszkanie", a później redaktor naczelną serwisu urzadzamy.pl. Współpracowała, m.in. z miesięcznikiem "Pani", "Wysokimi Obcasami", weekend.gazeta.pl, "Newsweek Polska", "Architekturą-Murator", "Elle Decoration" i polską edycją "Vogue". Jest członkiem rady ekspertów plebiscytu must have Łódź Design Festival.

Od maja swoją rolę zmieni również redaktor naczelny Plejady Marcin Cejrowski, który jako Ambasador showbiznesu RASP pozostanie gospodarzem Wielkiej Gali Gwiazd Plejady i zajmie się rozwijaniem showbiznesowych projektów specjalnych w RASP. Szefem Plejady zostanie Grzegorz Dobek, który po kilkumiesięcznej przerwie wraca do firmy. Z Plejadą był związany od 2017 do 2020 r. jako redaktor i reporter, a później wydawca serwisu. Współprowadził Wielką Galę Gwiazd Plejady, relacje z Telekamer TeleTygodnia i Balu Dziennikarzy. Wcześniej pracował, m.in. dla TVP Warszawa, portali Przeambitni i JastrząbPost. Przez ostatnie miesiące pełnił funkcję PR menadżera Darii Ładochy.

Wydawnictwo podkreśla, że powołanie nowych stanowisk ambasadorskich ma zapewnić wzmocnienie kontentowych projektów premium oraz paid contentowych, na które RASP coraz mocniej stawia. „Chcemy, żeby Gosia, Kasia i Marcin, mieli przestrzeń do rozwijania nowych projektów, na które nie mieli wystarczająco czasu przy codziennym kierowaniu redakcją. Pandemia pokazała nam, jak wielki potencjał mają dotychczasowe projekty w nowych online odsłonach – jak plebiscyt Olśnienia, czy Wielka Gala Gwiazd Plejady, ale też nowe formaty jak Onet w Domu, czy Kwarantanna Live. Chcemy mieć ich więcej, bo szukają ich nasi użytkownicy i partnerzy, nie tylko w Onecie, ale również w innych serwisach Grupy” – mówi Bartosz Węglarczyk.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.