04.05.21, 09:00
#JestTyleDoOdkrycia. Kampania National Geographic z udziałem Roberta Makłowicza
Kanał National Geographic startuje z kampanią #JestTyleDoOdkrycia w ramach której zachęca do poznawania świata zarówno poprzez dokumenty, jak i eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. We współpracy z ekspertami, odkrywcami i podróżnikami kanał stworzył interaktywną mapę Polski, na której oznaczono zaskakujące i często nieoczywiste punkty warte odwiedzenia. Wśród nich znaleźć można również te rekomendowane, m.in. przez Roberta Makłowicza oraz duet Huyen Pham i Marcina Nguyena z Emce Kwadrat.
Odkrywanie jest ważną częścią życia dla 81 proc. Polaków – wskazują badania przeprowadzone przez kanał National Geographic Polska w ramach kampanii #JestTyleDoOdkrycia. Pomimo powszechnego zamiłowania do egzotycznych akcentów, dwa ulubione obszary odkryć rodaków to nowe miejsca w Polsce (39 proc.) i środowisko naturalne (33 proc.). Ponadto najpopularniejszymi dla Polaków sposobami na odkrywanie świata jest oglądanie filmów przyrodniczych (41 proc.) oraz serii dokumentalnych (39 proc.).
Kanał National Geographic Polska, w ramach kampanii #JestTyleDoOdkrycia chce wzmacniać pozytywne trendy zaspokajania lokalnej ciekawości poprzez eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. Z tą myślą powstała interaktywna mapa Polski, na której oznaczono wybrane przez ekspertów, odkrywców i podróżników lokalizacje, stanowiące często ukryte atrakcje spoza utartych szlaków turystycznych na terenie naszego kraju. Na mapie można znaleźć zarówno „perełki” poukrywane w centrach miast, wyróżnione ze względu na swój niepowtarzalny koloryt i klimat, jak i takie, o których dotychczas można było dowiedzieć się wyłącznie pocztą pantoflową. Każdy internauta może też uzupełnić mapę samodzielnie o własne odkrycia.
Jednym z odkrywców zaangażowanych w akcję jest Robert Makłowicz, który nie tylko zamieścił swoje rekomendacje na mapie, ale i w swoim najnowszym odcinku oprowadził widzów po miejscach, wybranych w ramach akcji #JestTyleDoOdkrycia.
Poza podróżnikiem kulinarnym swoimi rekomendacjami dzielą się również Piotr Horzela, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak (znani jako internetowy duet Architecture is a good idea) oraz Huyen Pham i Marcin Nguyen (z kanału Emce Kwadrat). Każdy z zaangażowanych w akcję odkrywców, podobnie jak Robert Makłowicz podzieli się kulisami wybranych odkryć na swoich kanałach.
National Geographic poprzez lokalną kampanię #JestTyleDoOdkrycia pragnie inspirować do poznawania świata po swojemu, odkrywania lokalnie i pielęgnowania w sobie ciekawości. Na antenie kanału ten cel realizowany jest poprzez premiery, m.in. serię „Pomysł na miasto”, nowy sezon „Przygód z Bearem Gryllsem” oraz produkcję „DNA maszyn”.
Komentarze