25.06.21, 17:38

Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka. MTV Polska i Comedy Polska włączają się w Miesiąc Dumy

Specjalne logo MTV
Fot.: materiały prasowe

W ramach obchodów ogólnoświatowego Miesiąca Dumy stacja MTV Polska, tak jak w poprzednich latach, przygotowała dodatkowe aktywności na antenie oraz w kanałach społecznościowych.

MTV od początku swojego istnienia podkreśla, jak ważne są dla niej miłość, równość i tolerancja oraz działa w ramach obrony i promocji tych wartości. „Wspieranie społeczności, które są narażone na ostracyzm społeczny, agresję i wszelkie przejawy nienawiści – w tym LGBTQ+ – jest wpisane w DNA marki MTV. Jako firma podejmujemy liczne inicjatywy promujące różnorodność i szacunek. Sprzeciwiamy się arogancji, obojętności i wrogim postawom wobec „inności” tylko dlatego, że wzbudza strach lub jest niezrozumiała. Miesiąc Dumy traktujemy symbolicznie – celebrujemy otwartość i empatię przez cały rok, a robimy to w wymierny sposób: tworząc i promując kampanie społeczne, czy organizując cykliczne spotkania pracownicze z ciekawymi gośćmi” – mówi Katarzyna Samojluk, Country Manager Poland, VP Ad Sales and Finance CE w ViacomCBS Networks International.

Już pierwszego dnia miesiąca MTV Polska, a także Comedy Central, kanał również należący do ViacomCBS, zmieniły swoje logotypy na profilach społecznościowych. W weekend 26-27 czerwca MTV wyemituje specjalny maraton odcinków programu „Catfish” z obsadą LGBTQ+. W dniach 26-28 czerwca logo stacji oraz niektóre elementy oprawy antenowej będą nawiązywać do Miesiąca Dumy. Zmieniony logotyp w swojej symbolice ma zwracać uwagę na wszystkie grupy wchodzące w skład celebrującej społeczności.

Kolejną propozycją marki jest playlista MTV Polska Pride na Spotify, w której zebrano największe hity kojarzone i znane z anteny MTV. Wydarzeniom adresowanym do widzów i sympatyków MTV towarzyszą wewnętrzne aktywności organizowane dla pracowników ViacomCBS w Polsce.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.