17.07.21, 14:00

Atende Software zmienia się w Redge Technologies

Logo Redge Technologies
Fot.: materiały prasowe

Atende Software, dostawca usług w zakresie telewizji internetowej w Polsce, po zmianie właściciela na przełomie roku, zmienia nazwę i komunikacji wizualnej.

Redge Technologies zobowiązało się do rebrandingu Atende Software w ramach zmiany właścicielskiej na przełomie roku. Akwizycja w formule wykupu menedżerskiego, została zrealizowana przez Custodia Capital, firmę inwestycyjną wspierającą małe i średnie podmioty w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nazwa Redge Technologies odnosi się bezpośrednio do architektury naszych rozwiązań - edge computing, której istotą jest przetwarzanie danych jak najbliżej użytkownika. Jednocześnie nawiązujemy do naszych najważniejszych produktów: redGalaxy i redGuardian” – mówi Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

Redge Technologies jest dostawcą technologii OTT w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym na rynku od 2007 r. Flagowym rozwiązaniem firmy jest Redge Media – autorska platforma technologiczna do budowy telewizji internetowej. W portfolio firmy pozostają klienci zarówno z Polski, w tym TVN Discovery Polska, Play Mobile Iliad Group, jak i Europy, w tym bałtycka TV3 Group. Każdego dnia Redge Technologies poprzez swoje rozwiązania technologiczne dla internetowego wideo zapewnia świadczenie usług dla milionów użytkowników końcowych.

Redge Technologies pracuje obecnie nad kolejnymi wdrożeniami technologii w Polsce i zagranicą. Wśród nich są projekty realizowane dla grupy TVN Discovery, TV Play Baltics, Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego oraz Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych. Tej wiosny TV3, największa bałtycka grupa mediowa, wdrożyła platformę OTT oferującą treści w modelu AVOD, opartą o technologię dostarczoną przez Redge Technologies. Widzowie nowej odsłony serwisu TV3 Play na Litwie, Łotwie i w Estonii otrzymują bezpłatny dostęp do ponad 190 tys. materiałów wideo o łącznej długości ponad 40 tys. godzin. 

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.