02.07.21, 09:00

Ekskluzywne treści Vogue.pl od lipca w ofercie Mediaklub.pl

MediaKlub.pl rozszerza portfolio serwisów
Fot.: materiały prasowe

Platforma Mediaklub.pl od lipca br. oferuje ekskluzywne treści serwisu Vogue.pl, dostępne tylko po zalogowaniu.

Od lipca w ramach pakietu, abonenci Mediaklub.pl zyskali dostęp do wybranych treści serwisu Vogue.pl stworzonych specjalnie z myślą o użytkownikach Mediaklub.pl. „Vogue Polska” jest pierwszym partnerem zewnętrznym, którego treści będą dostępne w ofercie platformy.

Intensywnie rozwijamy ofertę pakietu i produktu Mediaklub.pl, oferta treści jest stale wzbogacana, a „Vogue Polska” znakomicie uzupełnia serwis Mediaklub.pl o treści lifestylowe, a także o kulturze i modzie. Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym. Bardzo nas cieszy, że „Vogue Polska” jest naszym pierwszym partnerem w tym przedsięwzięciu” – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Treści „Vogue Polska” dla użytkowników Mediaklub.pl, dostępne również dla użytkowników premium aplikacji „Vogue Polska”, powstają na specjalne zamówienie. Przygotowują je tacy autorzy jak: Filip Springer, Sylwia Chutnik, Małgorzata Minta, Karolina Sulej, Michał Korkosz (Rozkoszny), Ania Theiss, Artur Burchacki, Mike Urbaniak, Harel, Katarzyna Boni, Agnieszka Drotkiewicz, Marta Strzelecka, Aleksandra Boćkowska, Piotr Zachara, Anna Sańczuk.

Teksty sygnowane przez Vogue.pl będą dotyczyły historii mody, ważnych zjawisk społecznych, ciekawostek związanych z kulinariami, sztuką czy architekturą. Nie zabraknie też felietonów, sylwetek ciekawych postaci działających w różnych dziedzinach sztuki, poleceń kulturalnych, pogłębionych wywiadów, autorskich przewodników po Polsce i świecie.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.