13.07.21, 10:05
Finał Euro 2020 zgromadził mniej widzów niż mecze z polską reprezentacją
11 lipca br., według NAM widownia finałowego meczu Euro 2020 w piku wyniosła 8,4 mln widzów, gwarantując antenom TVP1, TVP Sport i TVP 4K łączne udziały na poziomie 60 proc.
Zgodnie z przewidywaniami, hitem weekendu był finał Euro 2020. Według NAM, średnia widownia meczu Włochy – Anglia wyniosła 7 mln osób łącznie na trzech antenach: TVP1, TVP Sport i TVP 4K. Łączne udziały transmisji wyniosły 59,8 proc. Był to najliczniej oglądany mecz tegorocznych mistrzostw z udziałem drużyn zagranicznych.
W TOP5 Euro 2020, trzy pierwsze miejsca zajęły mecze Polaków: Hiszpania – Polska (8,52 mln osób), Szwecja – Polska (7,87 mln osób), Polska – Słowacja (7,52 mln osób). Największy udział w rynku wygenerował mecz Hiszpania – Polska (aż 64,75 proc.).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze