20.07.21, 09:00

Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Discovery i Eurosport pokażą każdy moment wydarzenia

Olimpijska oferta Eurosportu
Fot.: materiały prasowe

Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020 startują 23 lipca br. Posiadające pełne prawa do igrzysk do 2024 r. Discovery i Eurosport pokażą każdy moment tej imprezy. Player zaplanował 3,5 tys. godzin transmisji, a dla tradycyjnych widzów nadawca zaplanował transmisje w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2, siedmiu kanałach pop-up, kanale 4K i Playerze.

Na platformach Eurosportu i grupy Discovery kibice będą mogli zobaczyć każdy moment igrzysk. Transmisje dostępne będą w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2, siedmiu kanałach pop-up dostępnych u niektórych operatorów, kanale 4K oraz – w całości – w Eurosporcie w Playerze. To właśnie ten serwis zaoferuje możliwość oglądania każdego momentu igrzysk na żywo i na żądanie, na niemal dowolnym urządzeniu, gdziekolwiek będą. W Eurosporcie w Playerze dostępne będzie 3,5 tys. godzin transmisji, z czego ponad 1,2 tys. z polskim komentarzem. W szczytowych momentach będzie to 14 wydarzeń komentowanych po polsku w tym samym momencie. Na dwóch głównych antenach – w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2 – widzowie będą mogli obejrzeć ok. 500 godz. transmisji. Ramówka Eurosportu 1 będzie skupiona na występach Polek i Polaków oraz najważniejszych wydarzeniach igrzysk. Z kolei oferta Eurosportu 2 będzie skierowana również do kibiców mniej tradycyjnych dyscyplin.

Codziennie o godz. 17:00 na antenie Eurosportu 1 emitowanie będzie program studyjny z udziałem ekspertów z drużyny Eurosportu: Anny Rogowskiej, Jolanty Kumor, Sylwii Gruchały, Piotra Gruszki, Damiana Wojtaszka, Adama Korola, Pawła Januszewskiego, Pawła Czapiewskiego i Roberta Korzeniowskiego. Poprowadzą je Michał Korościel i Paweł Kuwik. W Tokio dla Eurosportu pracować będzie Kacper Merk. Wydarzenia ze stolicy Japonii na antenie TVN24 relacjonować będą Monika Krajewska i Paweł Łukasik.

Polscy widzowie będą mogli też poznać opinie sportowców współpracujących z Discovery w całej Europie. Codziennie będą oni omawiać wydarzenia z Tokio w studiu The Cube, które wykorzystuje najnowsze technologie na czele z rzeczywistością rozszerzoną.

Specjalnie z okazji igrzysk olimpijskich Discovery stworzyło kolekcję produkcji dokumentalnych nakierowanych na przybliżanie widzom świata sportu, które dostępne będą zarówno na kanałach linearnych, jak i w Playerze, m.in. dokument „Reaching the Sky” opowiadający historię Sky Brown, która w Tokio będzie walczyła o medal w deskorolce dla Wielkiej Brytanii; autorski program Anity Werner „Tokio. Cena sukcesu”.

Podobnie jak podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang Eurosport nawiązał współpracę z Krzysztofem Gonciarzem, który przygotuje swojerelacje i nietuzinkowe rozmowy ze sportowcami.

Z uwagi na różnicę czasu, wiele wydarzeń w Tokio rozgrywanych będzie w środku nocy w Polsce. Eurosport uruchomi stronę sportowybudzik.pl na której internauci będą mogli zapisać się na budzenie na wybrane konkurencje. Na chętnych będą czekać niespodzianki w postaci nocnego telefonu od znanych postaci świata sportu.

W ostatnich miesiącach stacja prowadziła otwarty casting komentatorski „Daj się odkryć”, którego celem było wyłonienie talentów i danie im szansy spróbowania swoich sił podczas najważniejszej imprezy sportowej świata. Najlepsi z nich pojawią się na platformach Eurosportu od przyszłego tygodnia.

Ponadto przez najbliższe tygodnie na stronie internetowej kanału oraz w mediach społecznościowych kanału królować będą informacje i materiały wideo z Tokio.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.