27.09.21, 17:00
Auto Świat z wynikami Wielkiego Testu Salonów 2021 już w sprzedaży
27 października br. w sprzedaży ukazało się wydanie tygodnika „Auto Świat” (RASP) z wynikami Wielkiego Testu Salonów 2021, który został przygotowany we współpracy z dwiema firmami badawczymi: Kantar oraz Minds&Roses.
Testem objęto 285 salonów w całej Polsce, należących do 21 marek na polskim rynku. Kilkudziesięciu audytorów przez dwa miesiące sprawdzało jakość obsługi w salonach sprzedaży nowych aut. Audytorzy („tajemniczy klienci”) ocenili kilkadziesiąt parametrów zgrupowanych w trzech głównych kategoriach: organizacja salonu, obsługa klienta oraz jazda testowa. Na tej podstawie wystawiano ocenę końcową. Maksymalna ocena to 100 proc. W markach premium (Audi, BMW, Lexus, Mercedes, Volvo) sprawdzono w sumie 50 salonów. W markach popularnych sprawdzono 235 salonów 16 firm.
Redakcja „Auto Świata” przyznała tytuły i certyfikaty „Wzorowy salon” oraz „Salon bardzo dobry” tym placówkom, które otrzymały ocenę powyżej 90 proc. W tegorocznym Teście takich salonów było 115 (ok. 40 proc. wszystkich zbadanych).
Tygodnik w cenie 4,99 zł jest w sprzedaży w kioskach, na stacjach benzynowych i w supermarketach oraz na literia.pl i Mediaklub.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze