15.10.21, 07:00
Sieci radiowe: duży spadek Audytorium 17 i Złotych Przebojów
Radio Eska niezmiennie jest liderem wśród sieci radiowych - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2021 r. do 30 września 2021 r. (sieci radiowe).
Pozycję lidera wśród sieci radiowych umocniło Radio Eska. W porównaniu do analogicznego okresu czasu sprzed roku, udział rozgłośni wzrósł o 0,6 p.p. do poziomu 8,2 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Na drugie miejsce awansowało Radio RMF MAXXX ze spadkiem o 0,1 p.p. Na trzecie miejsce spadło Audytorium 17 ze stratą aż 0,6 p.p. To najniższy udział w rynku rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.
Złote Przeboje też tracą
Bardzo duży spadek zaliczyło również Radio Złote Przeboje (strata 0,56 p.p.). Traci również Radio Plus (0,1 p.p.) oraz Meloradio (0,3 p.p.). Prawie połowę niższą słuchalność zanotowało Radio SuperNova. Obecnie stacja notuje tylko 1 proc. udziału, rok wcześniej jako Radio Wawa stacja notowała 1,9 proc.
Tracą również inne sieci: Radio Pogoda (strata 0,4 p.p.), Rock Radio (strata 0,2 p.p.) oraz Chillizet (strata 0,1 p.p.).
Udział sieci radiowych w rynku
lipiec 2020 : wrzesień 2020 | październik 2020 : grudzień 2020 | styczeń 2021 : marzec 2021 | kwiecień 2021 : czerwiec 2021 | lipiec 2021 : wrzesień 2021 | |
Radio ESKA | 7,6% | 7,4% | 7,1% | 8,3% | 8,2% |
RMF MAXXX | 4,3% | 3,8% | 3,9% | 4,1% | 4,2% |
Audytorium 17 | 4,7% | 4,9% | 4,8% | 4,7% | 4,1% |
Radio Złote Przeboje | 3,0% | 3,0% | 2,6% | 3,0% | 2,4% |
Radio Plus | 2,0% | 2,2% | 2,1% | 2,0% | 1,9% |
Meloradio | 1,4% | 1,5% | 1,0% | 1,1% | 1,1% |
Radio SuperNova | 1,9% | 1,7% | 1,5% | 1,3% | 1,0% |
Radio Pogoda | 1,2% | 1,1% | 1,1% | 0,8% | 0,8% |
Rock Radio | 0,6% | 0,5% | 0,4% | 0,4% | 0,4% |
Radio ChilliZet | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,2% | 0,2% |
Fale:
lipiec 2020 : wrzesień 2020 (wielkość: 21 098)
październik 2020 : grudzień 2020 (wielkość: 20 999)
styczeń 2021 : marzec 2021 (wielkość: 20 834)
kwiecień 2021 : czerwiec 2021 (wielkość: 21 021)
lipiec 2021 : wrzesień 2021 (wielkość: 20 926)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 961 273 (1 830 190 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze