21.10.21, 09:00

Mateusz Aleksandrowicz będzie rozwijał obszar sportu online w Ringier Axel Springer Polska

Mateusz Aleksandrowicz
Fot.: materiały prasowe

8 listopada br. Mateusz Aleksandrowicz obejmie nowo utworzone stanowisko Head of New Business Sport Online w Ringier Axel Springer Polska.

Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny, m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.

Mateusz Aleksandrowicz jest związany z branżą mediów cyfrowych od 15 lat. W latach 2014-2017, jako dyrektor rozwoju Sport.pl odpowiadał za rozwój produktowy i technologiczny serwisu Sport.pl i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE na różne platformy. W latach 2018 - 2020 pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Od lutego 2020 roku do października 2021 roku jako dyrektor Sport.pl był odpowiedzialny przede wszystkim za przygotowanie serwisu Sport.pl do Euro 2020 oraz Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Od października 2020 r. pełnił również obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Wcześniej, tj. w latach 2010-2013 był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse na stanowiskach: redaktor serwisów internetowych, następnie kierownik serwisów tematycznych, a od 2013 r. brand manager Ekstraklasa.net i Telemagazyn.pl, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy, redakcyjny i produktowy serwisów.

Komentarze

Powiązane

23.11.23, 17:45
| internet » informacje
Ruszyła III edycja Plebiscytu As Sportu Interii. W zeszłorocznej akcji oddano ponad 600 tys. głosów
20 listopada br. ruszyła trzecia edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybierają najlepszego sportowca roku.
22.11.23, 06:30
| internet » informacje
WP Holding rośnie dynamicznie w III kwartale 2023 r. dzięki turystyce
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2023 r. wyniosły ponad 405 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 50 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Największy wpływ na wyniki miał przede wszystkimniemal trzykrotny wzrost zysków w obszarze turystyki.
21.11.23, 16:00
| internet » e-commerce
Supermocje.pl. Nowy Serwis Gazeta.pl ma informować o wyprzedażach i promocjach
Gazeta.pl przed Black Week uruchomiła serwis Supermocje.pl, który ma informować o wyprzedażach, promocjach i zniżkach.
21.11.23, 09:47
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Finałowy turniej Davis Cup 2023 na platformie Pilot WP
21 listopada br. rozpocznie się kolejna edycja finałowego turnieju Davis Cup 2023. Wszystkie mecze będą rozgrywane w hiszpańskiej Maladze od 21 do 26 listopada br.
20.11.23, 08:30
| internet » informacje
WP inwestuje w Legimi. Spółka kupiła 12,5 proc. akcj
Spółka Wirtualna Polska Media nabyła mniejszościowy pakiet akcji spółki Legimi S.A. Działającej na rynku ebooków w Polsce. Za pakiet 12,5 proc. akcji spółki zapłaciła 5,3 mln zł.
19.11.23, 22:15
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Andrzej Sołtysik w Iberionie. Poprowadzi dwa formaty video
Do grupy mediowej Iberion dołączy Andrzej Sołtysik. To siódmy i ostatni z zapowiedzianych przez firmę transferów, które ogłaszane są w ramach procesu rebrandingu.
18.11.23, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
DHL Parcel zmienia się DHL eCommerce
DHL Parcel, firma działająca na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
17.11.23, 16:48
| internet » informacje
Wirtualna Polska wesprze strażników puszczy w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP
Wirtualna Polska współpracuje z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze i Funduszem Obywatelskim im. Henryka Wujca. Wspólnie realizują projekt wsparcia strażników lasów działających w całej Polsce. To kolejny projekt wpisujący się w realizację zobowiązań zawartych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP na najbliższe lata.
17.11.23, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Kampania reklamowa e-tygodnika Wprost i Wprost.pl
„Wprost” ruszył 15 listopada br. z kampanią promocyjną prowadzoną pod hasłem „Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST”.