21.10.21, 09:00
Mateusz Aleksandrowicz będzie rozwijał obszar sportu online w Ringier Axel Springer Polska
8 listopada br. Mateusz Aleksandrowicz obejmie nowo utworzone stanowisko Head of New Business Sport Online w Ringier Axel Springer Polska.
Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny, m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.
Mateusz Aleksandrowicz jest związany z branżą mediów cyfrowych od 15 lat. W latach 2014-2017, jako dyrektor rozwoju Sport.pl odpowiadał za rozwój produktowy i technologiczny serwisu Sport.pl i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE na różne platformy. W latach 2018 - 2020 pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Od lutego 2020 roku do października 2021 roku jako dyrektor Sport.pl był odpowiedzialny przede wszystkim za przygotowanie serwisu Sport.pl do Euro 2020 oraz Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Od października 2020 r. pełnił również obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Wcześniej, tj. w latach 2010-2013 był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse na stanowiskach: redaktor serwisów internetowych, następnie kierownik serwisów tematycznych, a od 2013 r. brand manager Ekstraklasa.net i Telemagazyn.pl, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy, redakcyjny i produktowy serwisów.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze