12.11.21, 12:00

Przygotuj się! Medonet i Zdrofit we wspólnej akcji zachęcają do aktywności fizycznej

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Serwis o zdrowiu Medonet oraz sieć fitness Zdrofit wspólnie namawiają Polaków do podejmowania aktywności fizycznej. Obie marki pokazują sport w radosnej, tanecznej odsłonie. W ramach akcji społecznej Paulina Przybysz stworzyła specjalną piosenkę „Przygotuj się!”, do której powstał teledysk, a w przyszłości planowany jest klip złożony z filmików przesłanych przez tańczących lub ćwiczących Polaków.

Wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, który prowadzi Medonet oraz doświadczenia i obserwacje, poparte wynikami badań wśród klientów sieci klubów fitness Benefit Systems, w tym Zdrofit, zainspirowały obie marki do współpracy przy akcji #PrzygotujSię, która propaguje aktywność fizyczną. Zgodnie z wynikami Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2021 w pandemii Indeks Zdrowia Polaków spadł o 7 p.p. Pogorszyła się zarówno kondycja fizyczna, jak i psychiczna badanych.

Aktywność fizyczna redukuje stres, poprawia krążenie krwi, obniża ciśnienie, sprzyja dotlenieniu organizmu, wzmacnia kości i stawy, reguluje przemianę materii” – mówi dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. ”Niestety, mimo że ruch jest jednym z najskuteczniejszych środków do długiego życia w zdrowiu, jak wskazał Narodowy Test Polaków 2021, aż 47 proc. dorosłych Polaków nie uprawia żadnego sportu! Mam nadzieję, że akcja #PrzygotujSię na swój ruch to zmieni i więcej osób sięgnie po tę jedną z najskuteczniejszych, najprzyjemniejszych i dostępnych wszystkim "terapii", czyli regularną aktywność fizyczną” – dodaje Zimny-Zając.

W prowadzonej od początku listopada br. akcji #PrzygotujSię każdy internauta może być inspiracją dla innych, pokazując, że ruch to radość, dobra forma i zdrowie. Wystarczy za pośrednictwem strony akcji wysłać wideo ze swoim tańcem (nagranym na postawie zaproponowanej przez organizatorów jednej z trzech wersji choreografii) albo inną, dowolną formą aktywności fizycznej. Wybrane filmy staną się częścią klipu do piosenki Pauliny Przybysz, który będzie promował zdrowy styl życia i aktywność fizyczną.

Akcja #PrzygotujSię jest prowadzona w mediach tradycyjnych (prasa), jak i w internecie, w tym w social mediach marek Zdrofit, jak i Ringier Axel Springer Polska („Newsweek”, „Auto Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Forbes Women”, „Fakt - Dobre Chwile”), a także na Tik Tok. Akcja jest częścią długofalowej kampanii widocznej, m.in. w sieciach klubów należących do Benefit Systems, w tym sieci Zdrofit, a także na portalu Yes2Move.com.

Akcja rusza 5 listopada br. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada agencja European Business Dialogue.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.