10.11.21, 15:00
RMF FM liderem, duży wzrost Radia Zet
Radio RMF FM pozostaje niezarożonym liderem. Radio Zet notuje rekordowy wzrost - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2021 r. do 30 września 2021 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio RMF FM wciąż umacnia się na pozycji lidera. Udział stacji w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem) w ostatniej fali wyniósł aż 30,2 proc. i był wyższy o 0,8 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Na drugiej pozycji umocniło się Radio Zet z bardzo dużym wzrostem - aż o 2 p.p. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka - ze spadkiem o 0,9 p.p.
Kolejne miejsca zajmują: VOX FM (udziały bez zmian), TOK FM (wzrost o 0,3 p.p.), Antyradio (udziały bez zmian), Trójka (strata 1,1 p.p.), RMF Classic (udziały bez zmian), Radio Maryja (wzrost o 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,1 p.p.), Radio Muzo.fm (wzrost aż o 0,3 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,1 p.p.), Radio Wnet (udziały bez zmian).
Udziały stacji radiowych w rynku
sierpień 2020 : październik 2020 | listopad 2020 : styczeń 2021 | luty 2021 : kwiecień 2021 | maj 2021 : lipiec 2021 | sierpień 2021 : październik 2021 | |
Radio RMF FM | 29,4% | 28,9% | 30,8% | 29,3% | 30,2% |
Radio ZET | 12,1% | 12,3% | 12,2% | 12,8% | 14,1% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,1% | 5,4% | 4,7% | 4,9% | 4,2% |
Radio VOX FM | 3,6% | 3,7% | 3,1% | 3,7% | 3,6% |
Radio TOK FM | 2,4% | 2,6% | 2,7% | 2,9% | 2,7% |
Antyradio | 2,4% | 2,7% | 2,5% | 2,6% | 2,4% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,9% | 2,1% | 2,3% | 1,9% | 1,8% |
Radio RMF Classic | 1,4% | 1,9% | 1,8% | 1,4% | 1,4% |
Radio Maryja | 1,2% | 1,8% | 1,6% | 1,5% | 1,3% |
Polskie Radio 24 | 0,6% | 0,7% | 0,8% | 0,7% | 0,7% |
Radio Muzo.fm | 0,3% | 0,6% | 0,5% | 0,3% | 0,6% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,4% | 0,5% |
Radio Wnet | 0,1% | 0,1% | 0,2% | 0,1% | 0,1% |
Fale:
sierpień 2020 : październik 2020 (wielkość: 21 011)
listopad 2020 : styczeń 2021 (wielkość: 21 021)
luty 2021 : kwiecień 2021 (wielkość: 20 808)
maj 2021 : lipiec 2021 (wielkość: 20 982)
sierpień 2021 : październik 2021 (wielkość: 20 998)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 961 273 (1 837 204 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze