09.02.22, 12:05

TVN7 odlicza czas do końca koncesji. Wciąż bez rekoncesji dla kanału rozrywkowego

Logo TVN7, fot.: materiały prasowe

KRRiT po raz kolejny mnie rozstrzygnęła losów koncesji dla kanału TVN7. Stacja ruszyła z kampanią informacyjną skierowaną do widzów kanału.

8 lutego br. odbyło się kolejne głosowanie nad przedłużeniem koncesji dla kanału TVN7. Tym razem trzech członków (w tym Przewodniczący KRRiT) oddało głos za przedłużeniem koncesji dla kanału TVN7, z kolei dwie osoby były przeciwne. Aby kanał mógł otrzymać koncesję, czterech członków KRRiT musi oddać głosy "za". Kolejne głosowanie odbędzie się 10 lutego.

Na antenie TVN7 rozpoczęła się kampania informacyjna związana z koncesją TVN7. W spocie gwiazdy stacji zapraszają do wspólnej zabawy, a także przypominają, że największy kanał rozrywkowy w Polsce może niedługo zakończyć nadawanie. Kampania została zainicjowana przez nadawcę w związku z przedłużającym się procesem rekoncesyjnym Siódemki. Od 9 lutego spot będzie emitowany we wszystkich kanałach TVN Grupa Discovery. Stacja zachęca widzów do solidarności z kanałem zwracając się do KRRiT o niezwłoczne przyznanie koncesji. 

Najnowszy spot wizerunkowy Siódemki wprowadza odbiorców w bajkowy świat, w którym wszystko jest możliwe. Akcja toczy się na planie „fabryki snów” – miejsca, gdzie realizowane są programy, seriale, na scenie i w kulisach, gdzie zarówno widzowie, jak i bohaterowie produkcji TVN7 spotykają się we wspólnej zabawie. Nie wszystko jednak w tej historii wywołuje uśmiech na twarzy, bo tylnymi drzwiami wkrada się niepokój. Spot kończy plansza, na tle której głos lektora przypomina o liczbie dni pozostałych do zakończenia aktualnej koncesji TVN7. Informuje również o możliwości wysyłania maili w obronie stacji na adres Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Muzykę do spotu skomponowali Bartłomiej Zaborowski i Wojciech Urbański. W produkcji można zobaczyć bohaterów produkcji TVN7: Małgorzatę Sochę, Julię Kamińską, Filipa Bobka, Adrianę Kalską, Mateusza Mosiewicza, Barbarę Garstkę, Małgorzatę Heretyk, Ernesta Musiała, byłych mieszkańców „Hotelu Paradise”, a także Milenę Kucińską –w idzkę, która odpowiedziała na akcję Siódemki, dołączając do zabawy ogłoszonej przez social media dla fanów kanału.

 #chcemybawicsiedalej

Kampania rozpoczyna się 8 lutego w TVN7, a od środy 9 lutego będzie emitowana we wszystkich kanałach TVN Grupa Discovery. Poza klipami o możliwości udzielenia wsparcia stacji będą przypominać tzw. scrolle, tj. paski informacyjne przy wybranych audycjach nadawcy. Przy logotypie kanału umieszczony zostanie licznik odmierzający dni pozostałe do wygaśnięcia koncesji. Kampanię będą wspierać intensywne działania na wszystkich profilach w social mediach nadawcy. Na potrzeby akcji stworzono hasztag #chcemybawicsiedalej.

Nadawanie TVN7 jako kanału bezpłatnego dla wszystkich polskich widzów telewizji naziemnej możliwe jest wyłącznie na podstawie koncesji przyznawanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, na którą TVN Grupa Discovery czeka od ponad roku. Wniosek do KRRiT o przedłużenie koncesji dla TVN7 na kolejne 10 lat został złożony przez TVN Grupa Discovery 23 grudnia 2020 r. Pomimo spełnienia wszelkich wymogów, do dzisiaj nie zapadła decyzja o rekoncesji. Aktualna koncesja wygaśnie za 16 dni. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.