29.03.22, 07:00
Radio RMF FM liderem. Duży wzrost Radia Zet
Radio RMF FM ma ponad 30 proc. udziału w rynku. Największy wzrost zanotowało Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Na pozycji lidera umocniło się Radio RMF FM, które zwiększyło swój udział w rynku o 0,6 p.p. Udział rozgłośni w rynku przekroczył aż 30 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Duży wzrost odnotowało Radio Zet (wzrost aż o 1,6 p.p.). Z kolei wciąż traci Jedynka - w ostatniej fali rozgłośnia straciła 0,8 p.p.
Kolejne miejsca w rankingu słuchalności zajęły takie stacje jak: VOX FM (strata 0,4 p.p.), TOK FM (wzrost o 0,3 p.p.), Antyradio (wzrost o 0,2 p.p.), RMF Classic (strata 0,1 p.p.), Trójka (strata 0,1 p.p.), Radio Maryja (strata 0,2 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,1 p.p.), Dwójka (bez zmian), Muzo.fm (strata 0,2 p.p.) i Radio Wnet (udziały bez zmian).
Udział w rynku stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych
grudzień 2020 : luty 2021 | marzec 2021 : maj 2021 | czerwiec 2021 : sierpień 2021 | wrzesień 2021 : listopad 2021 | grudzień 2021 : luty 2022 | |
Radio RMF FM | 29,5% | 30,1% | 29,5% | 30,6% | 30,1% |
Radio ZET | 12,5% | 12,3% | 13,2% | 13,8% | 14,1% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,5% | 4,4% | 5,1% | 4,5% | 4,7% |
Radio VOX FM | 3,6% | 3,3% | 3,6% | 3,5% | 3,2% |
Radio TOK FM | 2,6% | 2,9% | 2,7% | 2,9% | 2,9% |
Antyradio | 2,7% | 2,5% | 2,5% | 2,4% | 2,9% |
Radio RMF Classic | 2,0% | 1,6% | 1,5% | 1,3% | 1,9% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 1,9% | 2,5% | 1,8% | 1,6% | 1,8% |
Radio Maryja | 1,7% | 1,6% | 1,4% | 1,3% | 1,5% |
Polskie Radio 24 | 0,8% | 0,7% | 0,6% | 0,9% | 0,9% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,5% |
Radio Muzo.fm | 0,6% | 0,6% | 0,3% | 0,6% | 0,4% |
Radio Wnet | 0,2% | 0,1% | 0,1% | 0,1% | 0,2% |
Fale:
grudzień 2020 : luty 2021 (wielkość: 20 848)
marzec 2021 : maj 2021 (wielkość: 21 026)
czerwiec 2021 : sierpień 2021 (wielkość: 20 958)
wrzesień 2021 : listopad 2021 (wielkość: 20 879)
grudzień 2021 : luty 2022 (wielkość: 21 159)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 858 937 (1 865 274 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze