29.03.22, 12:13
Poza utartą ścieżką.Kampania kanału National Geographic
Kanał National Geographic rozpoczął kampanię „Poza utartą ścieżką”. W specjalnym spocie stacja prezentuje premierowe programy i nieustraszonych odkrywców, których nie ogranicza odległość, wysokość, głębokość czy niebezpieczeństwo.
W nowej kampanii „Poza utartą ścieżką” kanał National Geographic zachęca widzów, by dołączyli do odkrywania świata podążając śladem bohaterów premierowych serii. Kampania promuje takie produkcje jak: „Wyprawy na dno” (IV sezon), „Na tropie dinozaurów”, „Megamaszyny”, „Alaska: następne pokolenie” (II sezon), „Tajemnice podwodnych wraków”, „Najniebezpieczniejsze drogi”, „Budując przyszłość”.
„Odkrywanie świata jest niekończącym się procesem – podczas, gdy jedni zgłębiają tajemnice przeszłości, inni w tym samym czasie tworzą przyszłość. Kanał National Geographic pozwala widzom na uczestniczenie w tym niezwykłym spektaklu, zajmując miejsce w pierwszym rzędzie. W ramach kampanii „Poza utartą ścieżką” pragniemy ukazać świat widziany oczami bohaterów naszych produkcji - inżynierów, odkrywców i podróżników, którzy zdają sobie sprawę z ryzyka wyznaczania własnych dróg i nie boją się go podjąć. Wśród nich zobaczymy m.in. polskiego nurka wrakowego, Tomasza Stachurę, którego odkrycia są cenione i szeroko komentowane na całym świecie” - mówi Edyta Pytlewska-Mele, VP, General Manager Networks
w The Walt Disney Company Central Europe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze