10.05.22, 08:00

#smartwork w Ringier Axel Springer Polska

Axel Springer Polska, fot.: materiały prasowe

9 maja br. w biurach Ringier Axel Springer Polska w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu ruszył trwający pięć dni Office Week. Wprowadza on #smartwork, czyli zróżnicowany sposób pracy ustalony i realizowany przez poszczególne działy. Od maja br. firma wprowadza także nową identyfikację wizualną.

Zaplanowany w dniach 9 - 13 maja br. Office Week jest czasem, w którym pracownicy Ringier Axel Springer mogą spotkać się i pracować razem w biurze. W ciągu tygodnia zaplanowano liczne aktywności dla pracowników, m.in. warsztaty, szkolenia i retrospektywy. Podczas Office Week będą mieli okazję, m.in. spotkać się z innymi zespołami, zagrać w ping ponga czy wziąć udział w hackday'u. Ważnym punktem są także Knowledge Pills, spotkania i dyskusje poświęcone światowym trendom w branży mediowej, podczas których głos zabiorą eksperci od subskrypcji, dziennikarstwa śledczego czy nowych technologii.

Office Week inauguruje #smartwork w praktyce. Daje on zespołom przestrzeń do eksperymentowania, dyskusji i finalnie wyboru najlepszego rozwiązania, tak aby model pracy zespołowej uwzględniał, m.in. cele do zrealizowania i możliwości. Pracownicy Ringier Axel Springer wypracowali sposób pracy, który najlepiej odzwierciedla specyfikę, dynamikę i cele danego działu. Obejmuje to również możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce i dodatkowo, w krajach Unii Europejskiej, do 30 dni kalendarzowych w roku.

Nie tylko praca w biurze

Nowy sposób pracy wiąże się również z dostosowaniem biur do nowego modelu pracy. Od 1 maja br. są one wykorzystywane nie tylko jako miejsce pracy, ale również jako miejsce integracji i współpracy zespołowej. Aby dobrze wykorzystać przestrzeń, oddano do użytku system Smart Office służący do rezerwacji biurek, miejsc parkingowych oraz sal konferencyjnych.

W modelu #smartwork ważne miejsce zajmują realizowane i transmitowane raz w tygodniu formaty wideo ,,RAS Live”. Są to, m.in. programy poświęcone sprawom firmy, webinary poświęcone zdrowiu, a także spotkania z ludźmi świata kultury, sportu oraz nauki. Spotkania online są dostępne dla pracowników w ramach wewnętrznych kanałów komunikacji. Od stycznia 2020 r. zrealizowano niemal 100 programów.

Logo Ringier Axel Springer zyskało skróconą wersję: RAS - dla komunikacji, m.in. w social mediach. Nadal jednak obowiązuje pełna nazwa, domena i logo Ringier Axel Springer.

Jak podkreśla firma, Ringier Axel Springer Polska stawia na elastyczne podejście do sposobu pracy. Po dwóch latach pracy zdalnej w czasie pandemii, firma nie narzuca jednego modelu pracy ani obowiązku powrotu do biur.

Komentarze

Powiązane

04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?
30.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 marca?