24.05.22, 17:19

Grupa TVN podsumowała działania na rzecz walki z pandemią

Logo TVN, fot.: materiały prasowe

W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce, Grupa TVN podsumowała działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 złotych mln zł – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.

Mimo że Ministerstwo Zdrowia ogłosiło zakończenie epidemii w Polsce, cały czas obowiązuje stan podwyższonego zagrożenia epidemicznego. Z tego też powodu COVID-19 nadal stanowi dla mediów informacyjnych istotny temat. Grupa TVN wciąż przekazuje widzom i czytelnikom najnowsze informacje związane z epidemią wirusa SARS-CoV-2 na świecie, a w programach newsowo-publicystycznych przedstawiane są analizy i przewidywania dotyczące kolejnych etapów rozwoju sytuacji.

Naszą rolą jako Grupy TVN jest nie tylko przekazywanie prawdziwych, rzetelnych i wiarygodnych informacji widzom, ale również inicjowanie i angażowanie się w aktywności, które przynoszą wsparcie i realną pomoc w życiu codziennym. W okresie pandemii wspieraliśmy placówki medyczne, pracowników służby zdrowia oraz przedsiębiorców. Widzom zapewnialiśmy również akcje edukacyjne oraz dostęp do kultury i rozrywki. Cieszymy się, że możemy odwdzięczać się społecznościom, w których żyjemy i pracujemy” – mówi Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN.

Fundacja TVN przekazała 1 mln zł 

W trakcie trwania stanu epidemii w Polsce TVN podjął szereg akcji pomocowych związanych z walką z koronawirusem mających na celu wsparcie pracowników służby zdrowia. Fundacja TVN przekazała 1 mln zł firmie Warsaw Genomics, oferującej szpitalom i innym podmiotom świadczącym usługi medyczne bezpłatne testy na obecność koronawirusa. Dzięki tym środkom ich laboratoria wykonały 2500 testów, umożliwiając szybką identyfikację osób zakażonych.

Największy specjalistyczny szpital pediatryczny w Polsce, Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, otrzymał od Fundacji TVN środki w wysokości 100 tys. zł z przeznaczeniem na zakup wymazówek potrzebnych do badań obecności koronawirusa oraz na środki ochrony osobistej.

Fundacja TVN wraz z serwisem VOD Player zorganizowały czterogodzinny koncert charytatywny, podczas którego wystąpiło ponad 30 polskich artystów. Celem wydarzenia było zebranie funduszy na wsparcie pracowników medycznych w całym kraju. Zebrano prawie 5 mln zł, które przekazano 55 szpitalom i innym placówkom medycznym.

TVN z reklamami dla biznesu za symboliczną zlotówkę

Pandemia COVID-19 i kolejne lockdowny znacząco ograniczyły możliwość funkcjonowania przedsiębiorców. TVN podjął wiele działań pomocowych skierowanych do biznesu, w szczególności z sektora małych i średnich firm, by pomóc im odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Tysiąc firm z całej Polski skorzystało z propozycji zareklamowania swoich usług na kanałach i platformach grupy TVN, która dała im taką możliwość za symboliczną złotówkę. Wartość pomocy dla MŚP wyniosła 6 mln zł. W trakcie drugiej fali pandemii TVN zorganizował pomoc dla właścicieli restauracji i osób najuboższych. Dzięki współpracy z ogólnopolską siecią Banków Żywności zaangażowano 180 restauracji do przygotowania prawie 120 tys. ciepłych posiłków, które trafiły do najbardziej potrzebujących. W ciągu dwóch miesięcy z przełomu roku 2020/2021 udało się zebrać środki na łączną kwotę 2,3 mln zł.

Społeczne kampanie na antenach Grupy TVN

Bezpłatna emisja społecznych kampanii informacyjnych wspomagających walkę z pandemią koronawirusa to kolejny element charytatywnego zaangażowania TVN. Grupa nieodpłatnie emitowała na swoich kanałach Ogólnopolską Kampanię Szczepień Ochronnych, kampanię "Noś maskę” i „Bezpieczna Aplikacja ProteGo”. Ich emisyjny ekwiwalent reklamowy łącznie wyniósł 5,6 mln zł.

Jak podkreśla nadawca, szczególnie ważną rolę w walce z pandemią odegrał pion informacyjny Grupy TVN. Uruchomiony od pierwszych dni pandemii program “Uwaga: Koronawirus” codziennie przekazywał najnowsze informacje na temat wirusa COVID-19, rozwoju epidemii, aktualnych obostrzeń, zaleceń z nich wynikających oraz sposobów na radzenie sobie z odizolowaniem od bliskich. Z kolei kanały TVN24 i TVN zapewniały bieżące informacje o sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, przekazywały aktualności dotyczące najnowszych decyzji rządowych czy wymogów dotyczących dystansu społecznego. Dużą część czasu antenowego poświęcono obalaniu fałszywych informacji o COVID-19, praktycznym wskazówkom dotyczącym zapobiegania zakażeniom, poradom ekspertów oraz odpowiedziom na najczęściej zadawane przez widzów pytania.

Były też korki dla maturzystów

Osobowości TVN wzięły udział w kampanii #zostanwdomu. Ich krótkie filmiki emitowane we wszystkich kanałach Grupy TVN zachęcały widzów do pozostania w domu w okresie kwarantanny. Gwiazdy dzieliły się z nimi wskazówkami, jak kreatywnie spędzać czas i pozostawać w kontakcie z innymi pomimo wymogów dystansu społecznego.

Maturzyści mogli skorzystać ze wsparcia jakie przygotował dla nich kanał Metro, emitując programy edukacyjne pt. „Korki.tv”. Uczniowie szkół średnich przygotowujący się do egzaminu maturalnego mogli skorzystać z cyklu 141 zajęć telewizyjnych, które służyły pomocą w trudnym dla nich czasie związanym z zamknięciem szkół na czas epidemii.

Komentarze

Powiązane

28.02.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Dom Dobry. Wystartowały zdjęcia do nowego filmu Wojciecha Smarzowskiego
Ruszyły zdjęcia do najnowszego filmu Wojciecha Smarzowskiego „DOM DOBRY”. W rolach głównych grają, m.in.: Tomasz Schuchardt, Agata Turkot, Agata Kulesza, Arkadiusz Jakubik.
27.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
IV seria Niezwykłych Stanów Prokopa od marca na antenie TVN
W marcu br. na antenie TVN zadebiutuje nowy sezon formatu „Niezwykłych Stanów Prokopa”. Dziennikarz wyruszy w kolejną podróż za Ocean.
26.02.24, 15:45
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Prawie 550 tys. zł za spot podczas meczu Polska - Francja. Biuro Reklamy TVP ogłosiło ofertę na UEFA EURO 2024
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
26.02.24, 10:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Ponad 80 stacji radiowych w ofercie platformy IPTV AVIOS
Wzrasta liczba stacji radiowych dostępnych na platformie IPTV AVIOS. Pod koniec stycznia br. było ich 30, obecnie jest już przeszło 80. Wszystkie stacje dostępne są bezpłatnie dla abonentów usługi.
26.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Columbo hitem kanału Antena HD. Duży wzrost w grupie 16-59
Kanał Antena HD znajdujący się Naziemnej Telewizji Cyfrowej, zanotował w styczniu br. rekordowy udział w grupie 16-59.
25.02.24, 20:00
| telewizja / VOD » seriale
I sezon serialu Odwilż w Playerze i na antenie TVN na początku marca
Serial HBO Max „Odwilż” 1 marca br. zadebiutuje na platformie Player. 4 marca premierowy odcinek serialu zostanie wyemitowany także na antenie TVN. Produkcja śledzi losy policjantki, która nie jest w stanie pogodzić się z okolicznościami śmierci męża i obsesyjnie angażuje się w pracę.
25.02.24, 19:24
| telewizja / VOD » informacje
Bez retuszu. Marek Czyż powraca na antenę TVP Info z programem na żywo
W niedzielę, 3 marca br. o godz. 20:40 na antenie TVP INFO pojawi się program „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie.
Format będzie emitowany na żywo i ma wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Oprócz zaproszonych gości, na widowni zasiądzie 80 osób.
25.02.24, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Sympatyk w połowie kwietnia w HBO Max
Siedmioodcinkowy serial HBO Original "Sympatyk" będzie miał swoją premierę 15 kwietnia br. w HBO i HBO Max.
23.02.24, 15:09
| telewizja / VOD » informacje
Specjalne propozycje programowe kanału TVP Kobieta w drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie
W drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie, TVP Kobieta w cyklu „Matki wojny” oraz w specjalnych odcinkach programu „Kobiety w drodze”, przypomni sylwetki ukraińskich kobiet zaangażowanych w działania wspierające rodaków. Na antenie pojawią się także wywiady z Tetianą Kovalchuk i Mery Akopian.
23.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Jakubiak rozgryzie Maltę w nowej serii programów w Canal+ Kuchnia
Tomasz Jakubiak w nowej serii programu „Jakubiak rozgryza” tym razem odwiedzi Maltę. Emisja ruszy pod koniec lutego br. w CANAL+ Kuchnia.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.