Sieci radiowe: Eska liderem, duże spadki RMF MAXXX i Radia SuperNova

Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2022 r. do 31 maja 2022 r. (sieci radiowe).

Udział Eski w ostatnim badaniu wyniósł 7,5 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Taki wynik w porównaniu z analogicznym okresem czasu sprzed roku oznacza spadek udziałów o 0,1 p.p. Niewielki wzrost zanotowało Audytorium 17 (o 0,1 p.p.), a aż 0,6 p.p. spadku zanotowało Radio RMF MAXXX.

Kolejne miejsca w rankingu zajęły takie sieci jak: Radio Złote Przeboje (strata 0,1 p.p.), Radio Plus (udziały bez zmian), Radio Pogoda (wzrost o 0,2 p.p.), Meloradio (strata 0,1 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,1 p.p.), SuperNova (strata aż 0,8 p.p.), ChilliZet (udziały bez zmian). 

Udział sieci radiowych w rynku  

  marzec 2021 : maj 2021 czerwiec 2021 : sierpień 2021 wrzesień 2021 : listopad 2021 grudzień 2021 : luty 2022 marzec 2022 : maj 2022
Radio ESKA  7,6% 8,3% 7,9% 7,9% 7,5%
Audytorium 17  4,4% 4,6% 4,5% 4,6% 4,5%
RMF MAXXX  4,3% 4,1% 3,8% 3,3% 3,7%
Radio Złote Przeboje  2,7% 2,8% 2,7% 2,6% 2,6%
Radio Plus  1,9% 1,8% 2,0% 1,8% 1,9%
Radio Pogoda  0,8% 0,9% 0,9% 1,0% 1,0%
Meloradio  1,1% 1,1% 1,3% 0,9% 1,0%
Rock Radio  0,4% 0,5% 0,6% 0,5% 0,5%
Radio SuperNova  1,3% 1,2% 0,6% 0,7% 0,5%
Radio ChilliZet  0,2% 0,2% 0,3% 0,2% 0,2%

 

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy