23.06.22, 08:00

59 KFPP w Polu z najwyższą oglądalnością od 2019 r. Scena Alternatywna z najmniejszą widownią

Kadr z 59. KFPP Opole, fot.: AKPA

Podczas 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki na scenie wystąpiło 174 artystów, którzy wykonali blisko 100 utworów przy akompaniamencie Orkiestry Polskiego Radia w Warszawie i Orkiestry Grzegorza Urbana. Według Nielsen tegoroczny Festiwal osiągnął najwyższą oglądalność od 2019 r.

Od piątku do niedzieli TVP1 była liderem rynku w grupie 4+ według Nielsena. Udziały w rynku kształtowały się następująco: piątek, 17 czerwca - 13,2 proc.; w sobotę, 18 czerwca - 10,4 proc., w niedzielę, 19 czerwca - 10,5 proc. Według NM w TOP10 programów weekendu, aż dziewięć najliczniej oglądanych należało do TVP, z czego sześć pozycji to koncerty 59. KFPP w Opolu transmitowane w TVP1.

Najliczniejszą widownię zgromadził koncert „Tych lat nie odda nikt – 70 lat Telewizji”. Udziały koncertu wg Nielsena wyniosły 22,9 proc. Koncert „Od Opola do Opola: Największe Gwiazdy! Legendarne Przeboje!” w momencie najwyższej oglądalności oglądało 3 mln osób w TVP1. Średnio w TVP1 i TVP Polonia koncert śledziło 2,6 mln widzów. Udziały obu anten kształtowały się na poziomie 24,8 proc.

Koncert „Folkowe Opole” średnio oglądało w TVP1 i TVP Polonia 1,7 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 ponad 2 mln widzów. Łączne udziały obu anten wyniosły 25,1 proc. Z kolei koncert ,,Premiery” według NM średnio oglądało w TVP1 ponad 2 mln widzów (udziały 20,6 proc.), a w piku koncert zobaczyło 2,5 mln osób. Koncert „Dziewczyna szamana – 50. urodziny Justyny Steczkowskiej” w momencie najwyższej oglądalności wg NM w piku oglądało 1,6 mln osób w TVP1, a średnio ponad 1,3 mln osób, przy udziałach na poziomie 14,6 proc.

Słabą oglądalność zanotowały „Debiuty”, które w momencie najwyższej oglądalności wg NM w TVP1 zanotowały w piku ponad 1 mln widzów, a średnio na obu antenach koncert oglądało 651 tys. osób. Łączne udziały anten wyniosły 14,5 proc. Koncert „To już lato!” czyli wakacyjne, opolskie przeboje” według Nielsen Media koncert oglądało średnio w TVP1 i TVP Polonia prawie 1,5 mln widzów, a w piku w TVP1 widownia wyniosła 2 mln. Udziały obu anten wyniosły 22,1 proc.

Ostatniego dnia 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu odbył się koncert pt. „Scena Alternatywna – Romantyczność”. Na szóstą edycję koncertu z cyklu „Scena Alternatywna” zaprosiła TVP Kultura. Transmisja koncertu na antenie TVP Kultura w piku wg NM zgromadziło zaledwie 92 tys. osób. Powtórkę koncertu w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności wg NM obejrzało 580 tys. widzów.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.