23.06.22, 08:00

59 KFPP w Polu z najwyższą oglądalnością od 2019 r. Scena Alternatywna z najmniejszą widownią

Kadr z 59. KFPP Opole, fot.: AKPA

Podczas 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki na scenie wystąpiło 174 artystów, którzy wykonali blisko 100 utworów przy akompaniamencie Orkiestry Polskiego Radia w Warszawie i Orkiestry Grzegorza Urbana. Według Nielsen tegoroczny Festiwal osiągnął najwyższą oglądalność od 2019 r.

Od piątku do niedzieli TVP1 była liderem rynku w grupie 4+ według Nielsena. Udziały w rynku kształtowały się następująco: piątek, 17 czerwca - 13,2 proc.; w sobotę, 18 czerwca - 10,4 proc., w niedzielę, 19 czerwca - 10,5 proc. Według NM w TOP10 programów weekendu, aż dziewięć najliczniej oglądanych należało do TVP, z czego sześć pozycji to koncerty 59. KFPP w Opolu transmitowane w TVP1.

Najliczniejszą widownię zgromadził koncert „Tych lat nie odda nikt – 70 lat Telewizji”. Udziały koncertu wg Nielsena wyniosły 22,9 proc. Koncert „Od Opola do Opola: Największe Gwiazdy! Legendarne Przeboje!” w momencie najwyższej oglądalności oglądało 3 mln osób w TVP1. Średnio w TVP1 i TVP Polonia koncert śledziło 2,6 mln widzów. Udziały obu anten kształtowały się na poziomie 24,8 proc.

Koncert „Folkowe Opole” średnio oglądało w TVP1 i TVP Polonia 1,7 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 ponad 2 mln widzów. Łączne udziały obu anten wyniosły 25,1 proc. Z kolei koncert ,,Premiery” według NM średnio oglądało w TVP1 ponad 2 mln widzów (udziały 20,6 proc.), a w piku koncert zobaczyło 2,5 mln osób. Koncert „Dziewczyna szamana – 50. urodziny Justyny Steczkowskiej” w momencie najwyższej oglądalności wg NM w piku oglądało 1,6 mln osób w TVP1, a średnio ponad 1,3 mln osób, przy udziałach na poziomie 14,6 proc.

Słabą oglądalność zanotowały „Debiuty”, które w momencie najwyższej oglądalności wg NM w TVP1 zanotowały w piku ponad 1 mln widzów, a średnio na obu antenach koncert oglądało 651 tys. osób. Łączne udziały anten wyniosły 14,5 proc. Koncert „To już lato!” czyli wakacyjne, opolskie przeboje” według Nielsen Media koncert oglądało średnio w TVP1 i TVP Polonia prawie 1,5 mln widzów, a w piku w TVP1 widownia wyniosła 2 mln. Udziały obu anten wyniosły 22,1 proc.

Ostatniego dnia 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu odbył się koncert pt. „Scena Alternatywna – Romantyczność”. Na szóstą edycję koncertu z cyklu „Scena Alternatywna” zaprosiła TVP Kultura. Transmisja koncertu na antenie TVP Kultura w piku wg NM zgromadziło zaledwie 92 tys. osób. Powtórkę koncertu w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności wg NM obejrzało 580 tys. widzów.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
28.01.23, 23:11
| telewizja / VOD » informacje
Magdalena Wolińska-Riedi odsunięta od obowiązków zawodowych. TVP: słowa godzą w polską rację stanu
Włoska korespondentka Telewizji Polskiej została odsunięta od obowiązków służbowych po zamieszczonych komentarzach na Twitterze.
28.01.23, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Nowe pakiety abonamentowe dostępne od marca dla polskich klientów Viaplay
Od marca 2023 roku polscy subskrybenci platformy streamingowej Viaplay będą mogli wybierać spośród trzech różnorodnych i dostosowanych do ich potrzeb pakietów abonamentowych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.