07.07.22, 13:48

Onet wprowadza Onet Premium: treści od kilkunastu wydawców, wszystko w jednym miejscu

Onet wprowadza ofertę Onet Premium, fot.: materiały prasowe

7 lipca br. została uruchomiona usługa Onet Premium zapewniająca subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in.: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Politico czy Die Welt.

W pakiecie Onet Premium są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcje Onetu, dostęp do wydań PDF dzienników, tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English. Po wykupieniu pakietu użytkownik zyskuje również możliwość korzystania z Onetu bez reklam (wyłączenie reklam dotyczy formatów display, audio i video i nie obejmuje autopromocji).

Onet Premium to wyjątkowa oferta na polskim rynku. W jednym miejscu i w jednej cenie użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty treści premium z kilkunastu polskich i zagranicznych tytułów. Wcześniej testowaliśmy ten serwis w wersji podstawowej w aplikacji Onetu na iOS. Wyniki przerosły nasze oczekiwania. Warto także podkreślić, że jesteśmy otwarci na współpracę z innymi wydawcami. Już dzisiaj w ofercie Onet Premium są dostępne np. treści z Vogue i Kontynentów” - mówi Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Wszyscy użytkownicy Onetu mają dostęp bez opłat do 10 artykułów miesięcznie oznaczonych jako Onet Premium. Po wykupieniu pakietu Onet Premium, subskrybenci zyskują nielimitowany dostęp do artykułów premium od kilkunastu polskich i zagranicznych wydawców takich, jak: „Newsweek”, „Forbes”, „Forbes Women”, „Kontynenty”, „POLITICO”, „Die Welt”, „VOGUE Polska”, „Przegląd Sportowy”, „Bild”, „Auto Świat”, „Komputer Świat”, Noizz oraz ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez redakcję Onetu.

Onet premium bez reklam

Subskrypcja Onet Premium daje dostęp do materiałów Onetu bez reklam. Subskrybenci otrzymują także wydania prasowe tytułów w wersji PDF, dostęp do archiwum, a także do aplikacji Onet Audio i Newsweek Learning. Dodatkowo użytkownicy kupujący pakiet Onet Premium na rok, otrzymają Pocztę Onet Plus – bez reklam i mailingów.

Dostęp do usługi uzyskuje użytkownik, który wykupi pakiet Onet Premium. Wydawnictwo wprowadziło cenę promocyjną - 19,90 zł za pakiet miesięcznie z gwarancją ceny przez rok. Natomiast roczny pakiet jest dostępny w cenie promocyjnej 199 zł. Standardowa cena miesięczna subskrypcji wynosi 24,90 PLN miesięcznie.

Usługa Onet Premium korzysta z Ring Publishing - kompleksowej cyfrowej platformy wydawniczej rozwijanej przez Ringier Axel Springer TECH i wykorzystywanej przez media w 13 krajach. Obejmuje ona rozwiązania do tworzenia, publikacji i dostarczania treści użytkownikom w różnych kanałach, a także narzędzia do automatyzacji i personalizacji treści oraz analityki.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.