13.07.22, 09:00

Widzowie chętnie śledzili Wimbledon w Polsacie Sport

Wimbledon w Polsacie Sport przyciągnął przed ekrany wielu widzów, fot.: materiały prasowe

Wielkoszlemowy turniej tenisowy rozgrywany na kortach Wimbledonu od 27 czerwca do 10 lipca 2022 r. wzbudził duże zainteresowanie widzów Polsatu Sport.

Codzienny program studyjny oraz wielogodzinne transmisje dały Polsatowi Sport miano numeru jeden wśród wszystkich kanałów sportowych w Polsce. Stacja pokonała nawet konkurentów dostępnych w Naziemnej Telewizji Cyfrowej. W górę poszybowały także wyniki Polsatu Sport Extra i Polsatu Sport News, a absolutnymi hitami były mecze z udziałem Igi Świątek.

Podczas tegorocznego Wimbledonu Polsat Sport poprawił swój wynik w ujęciu rok do roku o 30 proc. w grupie komercyjnej 16 – 59 oraz o 50 proc. w grupie 4+. Dla Polsatu Sport Extra wzrosty wyniosły odpowiednio 32 proc. oraz 71 proc., a dla Polsatu Sport News aż 43 proc. oraz 100 proc. (dane: Nielsen Media).

Iga królowa szklanego ekranu

Iga Świątek na Wimbledonie rozegrała trzy mecze. W pierwszym spotkaniu z Janą Fett, Polce razem z Polsatem Sport kibicowało prawie milion widzów. Lepszy wynik – ponad 1,6 mln widzów - zanotował mecz liderki światowego rankingu tenisistek z Lesley Kerkhove. Z kolei starcie z Alize Cornet, które zakończyło przygodę Igi Świątek z tegorocznym Wimbledonem, przyciągnęło do Polsatu Sport blisko półtora miliona widzów. Pod względem oglądalności tegoroczne mecze Świątek na Wimbledonie osiągnęły poziom porównywalny do finału singlistek z udziałem Agnieszki Radwańskiej (2012 rok) czy starcia Jerzego Janowicza z Łukaszem Kubotem w ćwierćfinale singlistów (2013 rok).

Widzowie kibicowali także Hubertowi Hurkaczowi

W Polsacie Sport dużą popularnością cieszyły się także tegoroczne mecze na Wimbledonie z udziałem Huberta Hurkacza (ponad 800 tys. w meczu z Alejandro Fokiną), Magdy Linette (prawie pół miliona w meczu z Fernandą Gomez oraz blisko 700 tys. w meczu z Andżeliką Kerber) czy Łukasza Kubota rywalizującego w grze podwójnej w parze z Szymonem Walkowem (ponad 900 tys. w meczu z duetem Cressy/Lopez i ponad 800 tys. w meczu z duetem Dodig/Krajicek). Finalistkom gry pojedynczej kobiet razem z Polsatem Sport kibicowało ponad 638 tys. widzów, a w przypadku finału singlistów był to ponad 1,26 mln osób.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 10:47
| telewizja / VOD » informacje
Bogata oferta seriali w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosenna ramówka Polsatu to głównie kontynuacje znanych formatów. Jeden element odróżnia wiosenną ofertę stacji od poprzednich sezonów – to wysyp telewizyjnych premier seriali, które debiutowały wcześniej w Polsat Box.
03.02.23, 09:59
| telewizja / VOD » informacje
Wiosenna ramówka TVN bez fajerwerków. Dwa nowe formaty i premiery seriali
Wiosenna oferta stacji TVN to głównie kontynuacje dobrze znanych pozycji. Nowością będzie gra telewizyjna „Kto wie?”, nowy serial paradokumentalny, a także serial komediowy „Mój agent”.
02.02.23, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszył oficjalnie szósty multipleks Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia br. podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i weszła w życie 1 lutego r.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.