12.09.22, 21:00

Iga Świątek rządzi! Rekordowa oglądalność US Open w TVN i Eurosport

Iga Świątek rządzi nie tylko na korcie tenisowym, fot.: materiały prasowe

Zakończony w niedzielę turniej US Open cieszył się rekordową oglądalnością na antenach Eurosportu. Sobotni finał zgromadził bardzo dużą widownię.

Sobotni finał kobiet, w którym Iga Świątek pokonała Ons Jabeur transmitowany równolegle w TVN i Eurosporcie 1 przyciągnął średnio aż 2,65 mln widzów (dane: NAM LIVE + VOSDAL 29.08 -11.09.2022). To najlepszy wynik w historii wielkoszlemowych relacji w Polsce.

„Iga Świątek znów zachwyciła tenisowy świat, a my po raz kolejny pokazaliśmy mecz decydujący o tytule równolegle w TVN i Eurosporcie 1, dając milionom kibiców możliwość podziwiania najlepszej tenisistki świata w akcji. Rozwój, kariera i wyniki osiągane przez Igę Świątek to jedna z najpiękniejszych historii w polskim sporcie i bardzo się cieszę, że możemy być jej częścią relacjonując najważniejsze mecze w historii polskiego tenisa. Za nami niesamowite dwa tygodnie ze sportem na najwyższym światowym poziomie i jestem bardzo szczęśliwa, że tegoroczne US Open cieszyło się rekordową oglądalnością na antenach Eurosportu. Niebawem pokażemy Puchar Lavera, w którym występ zapowiedzieli, m.in. Roger Federer, Novak Djoković i Rafael Nadal, a już w styczniu, kolejny Wielki Szlem” - powiedziała Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery.

Tegoroczne US Open na antenach Eurosportu śledziło rekordowe 4,4 mln widzów. To wynik o aż 63 proc. lepszy niż w ubiegłym sezonie. Podczas transmisji ostatniego turnieju Wielkiego Szlema w roku Eurosportu 1 osiągnął średni udział w rynku na poziomie 1,32 proc. (+113 proc. względem ubiegłego roku), a Eurosport 2 aż 1,17 proc. przy wzroście rok do roku o 133 proc.

Sobotni finał Iga Świątek – Ons Jabeur oglądało średnio 2,65 mln widzów – 1,6 mln w TVN i 1,05 mln w Eurosporcie 1, co dało obu stacjom aż 28,5 proc. udział w rynku. W kluczowych momentach spotkanie śledziło nawet 3,13 mln osób. Mecz o tytuł w US Open wyprzedził tym samym dwa finały Roland-Garros z udziałem Igi Świątek i był najchętniej oglądaną transmisją Wielkiego Szlema w Polsce w historii.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.