24.10.22, 11:03
Wielkie małe historie. National Geographic prezentuje sylwetki polskich pasjonatów
Kanał National Geographic rusza z kampanią „Wielkie małe historie”, która będzie prezentować sylwetki polskich odkrywców, ekspertów i pasjonatów, którzy dokonali przełomu w swoich dziedzinach. Wśród bohaterów krótkich form filmowych wyświetlanych na antenie stacji będzie można zobaczyć, m.in. Agatę Kołodziejczyk, Tomasza Stachurę i Andrzeja Bargiela.
National Geographic w ramach kampanii „Wielkie małe historie” chce przedstawić widzom bohaterów, których działania przecierają ścieżki i wytyczają nowe kierunki na światową skalę. W pierwszej, jesiennej odsłonie kampanii widzowie mogą poznać historię astrobiolożki i założycielki analogowych baz kosmicznych w Polsce, Agaty Kołodziejczyk, oraz przyjrzeć się kulisom codziennej pracy bałtyckiego nurka wrakowego — Tomasza Stachury. W kolejnych odsłonach kampanii zobaczymy będzie można zobaczyć, m.in. Andrzeja Bargiela, wybitnego himalaistę i narciarza.
Wszyscy bohaterowie w ramach kampanii pojawią się w dedykowanych krótkich formach filmowych emitowanych na antenie kanału National Geographic oraz na kanałach społecznościowych marki – Facebook’u i YouTube. Premiery pierwszych dwóch opowieści odbyły się 13 i 20 października w National Geographic.
Kampanii "Wielkie małe historie" towarzyszy promocja zarówno w mediach online, jak i w prasie. Za materiały promocyjne ukazujące się w ramach akcji odpowiada kanał National Geographic.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze