13.12.22, 10:05
Trójka i Jedynka w górę, Radio Zet w dół
Radio RMF FM pozostaje niezagrożonym liderem. Sporymi wzrostami słuchalności mogą się pochwalić stacje Polskiego Radia – zarówno Trójka jak i Jedynka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 września 2022 r. do 30 listopada 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM. Udział stacji w ostatniej fali wyniósł 30,3 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku, taki wynik krakowskiej sieci oznacza niewielki spadek udziału - o 0,3 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet (ze spadkiem aż o 0,7 p.p.), a trzecie miejsce obroniła Jedynka (wzrost aż o 0,5 p.p.; najlepszy wynik od wielu miesięcy).
Kolejne miejsca w rankingu zajmują kolejno takie stacje ogólnopolskie i ponadregionalne: TOK FM (wzrost o 0,6 p.p., rekordowy udział w rynku), VOX FM (strata aż 0,6 p.p.), Antyradio (wzrost o 0,4 p.p.), Trójka (wzrost o 0,6 p.p; pierwszy raz od dwóch lat wyraźny wzrost udziału stacji po okresie spadkowym), Radio Maryja (wzrost o 0,4 p.p.), RMF Classic (wzrost o 0,2 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,2 p.p.), Muzo.fm (strata 0,1 p.p.), Dwójka (strata 0,1 p.p.) i Radio Wnet (udziały bez zmian).
wrzesień 2021 : listopad 2021 | grudzień 2021 : luty 2022 | marzec 2022 : maj 2022 | czerwiec 2022 : sierpień 2022 | wrzesień 2022 : listopad 2022 | |
RMF FM | 30,6% | 30,1% | 31,3% | 31,7% | 30,3% |
Radio ZET | 13,8% | 14,1% | 13,4% | 12,7% | 13,1% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 4,5% | 4,7% | 4,7% | 4,7% | 5,0% |
Radio TOK FM | 2,9% | 2,9% | 3,1% | 3,1% | 3,5% |
Radio VOX FM | 3,5% | 3,2% | 3,2% | 3,2% | 2,9% |
Antyradio | 2,4% | 2,9% | 2,5% | 2,7% | 2,8% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 1,6% | 1,8% | 1,9% | 1,6% | 2,2% |
Radio Maryja | 1,3% | 1,5% | 1,6% | 1,5% | 1,7% |
Radio RMF Classic | 1,3% | 1,9% | 1,2% | 1,2% | 1,5% |
Polskie Radio 24 | 0,9% | 0,9% | 1,5% | 0,9% | 1,1% |
Radio Muzo.fm | 0,6% | 0,4% | 0,5% | 0,4% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,5% | 0,6% | 0,4% | 0,4% |
Radio Wnet | 0,1% | 0,2% | 0,3% | 0,1% | 0,1% |
Fale:
wrzesień 2021 : listopad 2021 (wielkość: 20 879)
grudzień 2021 : luty 2022 (wielkość: 21 159)
marzec 2022 : maj 2022 (wielkość: 20 857)
czerwiec 2022 : sierpień 2022 (wielkość: 20 954)
wrzesień 2022 : listopad 2022 (wielkość: 20 973)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 858 937 (1 928 058 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze