03.01.23, 09:05
Grupa Skipwish przejmuje od Moliera2 znany e-sklep Mamissima.pl. Zapowiada też dalsze fuzje
Grupa Skipwish konsekwentnie buduje integrator e-commerce’ów dziecięcych. Właśnie przejęła sklep Mamissima.pl od spółki Moliera2. Ponadto Skipwish rozważa również propozycje dotyczące kolejnych fuzji.
Skipwish przejęła zorganizowaną część przedsiębiorstwa, tj. cały brand, sklep, dostawców, towar oraz klientów. Przejęcie ma wpłynąć na poprawę rentowności Mamissimy.pl i optymalizację kosztów prowadzenia pozostałych e-sklepów – Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl. Według założeń, wszystkie trzy e-sklepy mają dzięki temu zwiększyć swoje potencjały sprzedażowe. Będą też prowadzone przez jeden zespół. Skorzystać mają na tym również dystrybutorzy, dostawcy i klienci. Ci ostatni mają zyskać nowe oferty produktów znanych, światowych marek i wyższą jakość obsługi. Skrócony zostanie też czas dostaw. Pierwsze wyraźne korzyści konsumenci mają zauważyć w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy.
Oprócz rozwoju e-sklepów, Skipwish umacnia też swoją pozycję na międzynarodowym rynku hurtowym. Właśnie rozpoczął współpracę z Rekmanem. Ponadto rozważa propozycje producentów znanych polskich marek dziecięcych dotyczące kolejnych fuzji. Jak deklaruje firma, po zakupie e-sklepu Mamissima.pl, wielu polskich producentów zaczyna się zwracać do Grupy Skipwish z propozycjami wykupienia ich funduszy.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze