13.02.23, 15:45

Jedynka i Trójka z dużym wzrostem słuchalności, VOX FM traci

Radio RMF FM pozostaje wciąż najchętniej słuchana stacją w Polsce, fot.: materiały prasowe

Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce. Duży wzrost słuchalności uzyskała Jedynka i Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2022 r. do 31 stycznia 2023 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).

Radio RMF FM w okresie od listopada 2022 r. do stycznia 2023 r. uzyskało aż 30,3 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Ten wynik w porównaniu z analogicznym okresem czasu sprzed roku oznacza wzrost udziału stacji o 0,1 p.p. Drugie miejsce zajmuje niezmiennie Radio Zet z niewielkim spadkiem rzędu 0,3 p.p. Trzecie miejsce należy do Jedynki, która zanotowała aż 0,7 p.p. wzrostu. Tuż za podium jest TOK FM ze wzrostem o 0,4 p.p.

Kolejne miejsca w rankingu słuchalności zajmują: VOX FM (strata aż 0,5 p.p.), Antyradio (strata 0,2 p.p.), Trójka (wzrost aż o 0,6 p.p., rok temu stacja notowała najniższy udział w historii), Radio Maryja (wzrost o 0,2 p.p.), RMF Classic (strata 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,3 p.p.), Dwójka, Muzo.fm i Wnet (te trzy ostatnie stacje nie zanotowały zmian w udziale w rynku).

Udział stacji w rynku radiowym 

  listopad 2021 : styczeń 2022 luty 2022 : kwiecień 2022 maj 2022 : lipiec 2022 sierpień 2022 : październik 2022 listopad 2022 : styczeń 2023
RMF FM 30,2% 31,1% 32,0% 30,2% 30,3%
Radio ZET 13,6% 13,8% 12,9% 12,8% 13,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4,9% 4,9% 4,4% 5,0% 5,6%
Radio TOK FM  2,9% 3,2% 2,9% 3,5% 3,3%
Radio VOX FM  3,3% 3,2% 3,3% 2,9% 2,8%
Antyradio  2,7% 2,6% 2,6% 2,9% 2,5%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 1,6% 1,9% 1,7% 2,0% 2,2%
Radio Maryja 1,5% 1,5% 1,5% 1,6% 1,7%
Radio RMF Classic  1,8% 1,5% 1,2% 1,5% 1,7%
Polskie Radio 24 0,9% 1,3% 1,2% 1,0% 1,2%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,5% 0,5% 0,5% 0,4% 0,5%
Radio Muzo.fm  0,4% 0,5% 0,5% 0,4% 0,4%
Radio Wnet 0,2% 0,4% 0,1% 0,1% 0,2%

Fale:
listopad 2021 : styczeń 2022 (wielkość: 21 083)
luty 2022 : kwiecień 2022 (wielkość: 20 972)
maj 2022 : lipiec 2022 (wielkość: 20 898)
sierpień 2022 : październik 2022 (wielkość: 20 887)
listopad 2022 : styczeń 2023 (wielkość: 21 029)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 545 225 (1 942 073 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

22.05.23, 10:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF nie podniesie cen reklam na okres letni
Grupa RMF nie zmieni cen na lato, pozostawiając zaszyte rabaty dla klientów w pakietach i – jak podkreśla Grupa - najniższe przeliczniki krótkich kopii wśród liczących się ofert na rynku.
22.05.23, 07:30
| radio » informacje
Dogrywka w Radiu ZET. Nowy podcast Mateusza Ligęzy
Radio ZET udostępniło kolejny podcast. "Dogrywka w Radiu ZET" przygotowywana jest przez dziennikarza sportowego stacji - Mateusza Ligęzę.
19.05.23, 19:16
| radio » informacje
Marek Wałkuski i Jerzy Jachowicz laureatami Nagrody Rady Programowej Polskiego Radia
Marek Wałkuski i Jerzy Jachowicz zostali laureatami Nagrody Rady Programowej Polskiego Radia za rok 2022. Uroczystość wręczenia odbyła się 18 maja br. w Studiu Polskiego Radia im. Władysława Szpilmana.
19.05.23, 11:28
| radio » informacje
Nowe Stacje+ w ofercie RMF Classic+
Do dotychczasowej oferty Stacji dostępnych na platformie RMF Classic+, dołączyło sześć kolejnych kanałów, m.in. RMF Classic+ Hans Zimmer, RMF Classic+ Muzyka Oskarowa oraz RMF Classic+ Czas skupienia.
19.05.23, 06:30
| radio » informacje
ZET jak zdrowie Agnieszki Kołodziejskiej. Nowy podcast Radia Zet
"ZET jak zdrowie" to kolejna nowość w ofercie podcastów Radia ZET. Agnieszka Kołodziejska będzie rozmawiać w nim z różnymi specjalistami o kwestiach zdrowotnych, które interesują Polaków. Pierwszy odcinek został udostępniony 17 maja br.
18.05.23, 08:30
| radio » informacje
Polski przebój XXI wieku. Plebiscyt programu Pierwszego Polskiego Radia
Plebiscyt „Polski Przebój XXI Wieku” radiowej Jedynki zorganizowany jest w ramach akcji „Maj Polskiej Piosenki”. Aby wziąć w nim udział trzeba zagłosować na jeden ze stu utworów zaproponowanych przez dziennikarzy muzycznych stacji. Głosowanie potrwa do 31 maja br.
17.05.23, 10:08
| radio » informacje
Bon rozdaje Radio ZET. Stacja w przedwakacyjnej zabawie rozda gotówkę
Pod hasłem „Bon rozdaje Radio ZET” rusza nowa antenowa zabawa, w której słuchacze mają szansę wygrania gotówki w wysokości do 2 tys. zł na realizację wakacyjnych planów. Akcję wspiera internetowa kampania promocyjna.
17.05.23, 08:30
| radio » informacje
Akcja Zrównoważony challenge w Polskim Radiu Kierowców
Polskie Radio Kierowców włączyło się do akcji „Zrównoważony challenge”, która odbywa się w ramach Światowego Tygodnia Bezpieczeństwa Drogowego. Dziennikarze Polskiego Radia Kierowców przemierzają Polskę różnymi środkami transportu, aby jak najszybciej dotrzeć do celu.
17.05.23, 06:30
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska liderem, SuperNova odrabia straty
Najchętniej słuchana siecią radiową pozostaje Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. (ponadregionalne sieci radiowe).
16.05.23, 12:25
| radio » badania rynku
RMF FM mimo spadku pozostaje liderem, wzrost Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje wciąż niedoścignionym liderem- wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.