14.02.23, 13:15
VOD.pl w portfolio Warner Bros. Discovery. Serwis w nowej odsłonie
14 lutego br. portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększyło się o platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie znajdą się programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8 tys. godzin materiałów video. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska.
Nowa odsłona VOD.pl ,a być efektem połączenia siły potencjałów dwóch grup medialnych na polskim rynku - TVN Warner Bros. Discovery jako producenta programów telewizyjnych oraz Ringier Axel Springer Polska, który ma wesprzeć serwis w budowaniu jego zasięgu.
Nowa, nieodpłatna odsłona serwisu VOD.pl, którego właścicielem jest Warner Bros. Discovery, 14 lutego br. Zadebiutowała na polskim rynku VOD. Na platformie oferowanej klientom w modelu AVOD (bez opłat) użytkownicy będą mogli znaleźć bibliotekę seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów.
„Bezpłatny serwis VOD.pl od 14 lutego dołącza do rodziny serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery w Polsce i uzupełnia płatną ofertę digitalową grupy, w skład której wchodzą już HBO Max i Player. Bardzo się cieszymy, że w tak krótkim czasie udało nam się porozumieć z grupą RASP i wypracować model partnerstwa, w którym RASP wesprze nas w zbudowaniu największej platformy AVOD w Polsce. To początek znacznie szerszej współpracy z Onetem, jak również i z innymi partnerami, która zapewni nową jakość i skalę dla bezpłatnego legalnego dostępu do jakościowego kontentu dla użytkowników” – mówi Maciej Gozdowski, Vice President, szef serwisów streamingowych w Warner Bros. Discovery w Polsce. „Cieszymy się z tej strategicznej współpracy, która łączy jakość i siłę dotarcia Onetu ze znakomitą ofertą wideo Warner Bros. Discovery. Ta współpraca da nowe życie serwisowi VOD.pl” – dodaje Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.
Programy znane z anten TVN
W ofercie VOD.pl znajdą się treści z biblioteki TVN Warner Bros. Discovery oraz innych renomowanych dostawców, wśród których w chwili startu będą m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska / SPI International. „BrzydUla”, „Magda M.”, „Prawo Agaty”, „Diagnoza”, “Kasia i Tomek”, „19+”, „Królowe życia”, “Żony Miami”, „Kobieta na krańcu świata”, “Milionerzy” czy trzy pierwsze części serii “Listy do M.”. Bibliotekę serialową uzupełnią także produkcje zagraniczne, m.in. szwedzki hit „Most nad Sundem” oraz „Upadek” z Gillian Anderson i Jamiem Dornanem w rolach głównych.
W kolejnych miesiącach, w ramach współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami w zakresie produkcji i dostarczania treści, oferta platformy będzie się poszerzać o kolejne tytuły.
W chwili startu nowa odsłona VOD.pl będzie dostępna z poziomu przeglądarki na komputerze, smartfonie i tablecie. W przyszłości usługa pojawi się również jako aplikacja na innych platformach, w tym smart TV.
Uruchomieniu serwisu ma towarzyszyć szeroka kampania promocyjna. Strategię i kreację (kampania 360, wykorzystująca kanały własne oraz media zewnętrzne, digital oraz media tradycyjne, działania wizerunkowe jak i performance) przygotował dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze