03.03.23, 12:08

Jeżyk i Sprężynka. Premiera własnego serialu animowanego w PULS 2

Jeżyk, bohater animacji PULS 2, fot.: materiały prasowe

Pasmo z animacjami Puls Kids na kanale PULS 2, świętuje w marcu swoje trzecie urodziny. Z tej okazji Telewizja Puls przygotowała premierę pierwszego odcinka własnego serialu animowanego „Jeżyk i Sprężynka” o przygodach Jeżyka Puls Kids. Emisję pierwszego odcinka zaplanowano na 18 marca br. o godz. 18.50 w Puls Kids na kanale PULS 2.

Pasmo Puls Kids od prawie trzech lat zapewnia kanałowi PULS 2 pozycję lidera wśród widowni dziecięcej. Prezentujemy w nim starannie wyselekcjonowane animacje, dzięki czemu Rodzice nam zaufali, a Dzieci chętnie do nas wracają. Stworzona przez nas postać Jeżyka Puls Kids cieszy się ogromną sympatią najmłodszych widzów, którzy już niedługo poznają jego przygody w nowej serii animowanej. Na marzec przygotowaliśmy premierę pierwszego odcinka, docelowo odcinków będzie dwanaście. Z naszym Jeżykiem i z marką Puls Kids wiążemy wiele ambitnych planów, tworzymy jego bajkowy świat również poza anteną; część z założeń już realizujemy jak dostępne w sklepach na licencji zabawki, gry czy książeczki” – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

Telewizja Puls produkuje serial wraz ze studiem animacji Mapepi. Scenariusz do serialu napisała, przy współpracy z Telewizją Puls, Marzena Nehrebecka - twórczyni filmów animowanych, autorka książek i seriali dla dzieci, w tym m.in. scenariuszy do serialu „Agi Bagi”, który również można oglądać na Puls Kids. Tytułową piosenkę do serialu „Jeżyk i Sprężynka” wykonuje Jakub Jurzyk, a muzykę do piosenki skomponowało Studio Spot. Nad całością produkcji czuwa Małgorzata Bogucka-Serek, Brand Manager marki Puls Kids. Premiery kolejnych 11 odcinków pojawią się wkrótce.

Bardzo cieszymy się, że udało się nam stworzyć własną lokalną postać, która spotkała się z ogromną sympatią dzieci i rodziców. Wychodząc naprzeciw fanom naszego Jeżyka, pracowaliśmy nad tym, aby na rynku pojawiły się pierwsze produkty licencyjne. Ale nasi Widzowie oczekują czegoś więcej - dlatego zdecydowaliśmy się na produkcję własnej animacji. Jest to wyjątkowy projekt i ogromna praca zespołu bardzo zaangażowanego w tę produkcję. Nad serialem pracują nasi znakomici Partnerzy i wszyscy staramy się go dopracować od każdej strony: od scenariusza przez muzykę po animację. Mamy nadzieję, że efekt naszej pracy spodoba się naszym młodym widzom i ich rodzicom. Serial ten będzie pełen pozytywnych emocji i nowych przygód Jeżyka i Sprężynki. Ponadto, pojawią się nowe postacie a nasz Jeżyk w końcu przemówi, na co również czekają nasi Widzowie” - mówi Małgorzata Bogucka-Serek, Brand Manager marki Puls Kids.

Serial przedstawia przygody Jeżyka Puls Kids i Sprężynki. Są oni mieszkańcami i opiekunami Parku Rozrywki. Wspólnie dbają o to, aby wszyscy czuli się tutaj bezpiecznie, byli szczęśliwi i mogli przeżyć prawdziwą przygodę. Zabawne historie mieszkańców Parku Rozrywki pełne są edukacyjnych wątków, uczą dzieci empatii, pracy zespołowej oraz zdrowego stylu życia.

Jak podkreśla stacja, serial „Jeżyk i Sprężynka” to kolejny krok w budowaniu świata Jeżyka Puls Kids. Do tej pory dzieci znały Jeżyka z serii zabawnych krótkich form animowanych prezentowanych na PULS 2; mogą się z nim zaprzyjaźnić również poza anteną: w sklepach dostępna jest pluszowa maskotka Jeżyka, puzzle, gry planszowe i karciane oraz seria książeczek i kolorowanek dla najmłodszych.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.