07.04.23, 13:00
Przegląd Sportowy Onet i Esportmania głównymi partnerami medialnymi Polskiej Ligi Esportowej

Ringier Axel Springer Polska oraz Polska Liga Esportowa zawarły partnerstwo mediowe. W ramach współpracy, w serwisach RAS Polska będą pojawiać się informacje i treści promujące esport, gaming i wydarzenia organizowane przez Polską Ligę Esportową.
Większość tegorocznych działań mediowych skupi się w serwisie Esportmania.pl oraz Przegląd Sportowy Onet, ale treści dotyczące inicjatyw PLE będą się też pojawiać w innych mediach Ringier Axel Springer Polska.
„Polska Liga Esportowa to czołowy gracz na krajowej scenie, który robi bardzo wiele dla esportu i jego popularyzacji. Ciągle się rozwija i z roku na rok dokłada nowe elementy do swojej oferty. Cieszymy się, że po kilku wspólnych mniejszych przedsięwzięciach udało się nam zawrzeć strategiczne partnerstwo na 2023 rok” - mówi Mateusz Aleksandrowicz, Head of New Business Sport Online w RAS Polska.
Poza zapowiedziami i relacjami z wydarzeń PLE, w serwisach będą się też pojawiać formaty wideo i audio o esporcie i gamingu. Przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej będą też występować w programach Przeglądu Sportowego Onet.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze