23.04.23, 13:08

Oglądaj na okrągło. Onet uruchomił Onet Watch

Onet Watch, fot.: materiały prasowe

Od 20 kwietnia br., użytkownicy Onetu na urządzeniach mobilnych mogą w pełni korzystać z nowego sposobu oglądania treści wideo. W Onet Watch udostępniane są materiały z oferty autorskich programów Onetu, jak również od zewnętrznych twórców i partnerów – wszystkie w formie krótkich wertykalnych formatów wideo.

W mobilnej odsłonie strony głównej portalu Onet, w dolnej nawigacji, można znaleźć ikonę Onet Watch, dzięki której użytkownicy mogą się przenieść do interesujących ich treści, dostępnych w jednym miejscu.

Onet Watch pozwala na oglądanie wideo w modelu znanym z najpopularniejszych platform społecznościowych – z jedną znaczącą różnicą, która polega na tym, że mogą znaleźć się w tym miejscu wyłącznie sprawdzone i zaufane treści. Do wyselekcjonowanych treści - krótkich, różnorodnych, autentycznych i skracających dystans filmów - stworzono odpowiednie środowisko, które w sposób najbardziej naturalny angażuje użytkowników, serwując najlepsze materiały z oferty wideo Ringier Axel Springer Polska. Onet Watch będzie również jakościową przestrzenią dla przekazów reklamowych partnerów biznesowych RAS Polska.

Krok po kroku Onet przeobraża się z portalu w platformę zaufanymi treściami, która łączy to, co najlepsze z dwóch światów – świata mediów, u podstaw którego jest u nas jakościowe dziennikarstwo i wiarygodne treści partnerskie oraz doświadczenia rodem z mediów społecznościowych, realizowanego dzięki innowacyjnym rozwiązaniom” – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. „Chcielibyśmy zapoczątkować trend, w którym lokalne platformy medialne będą oferować rozwiązania technologiczne na poziomie równym z ich globalnymi odpowiednikami. Tylko wtedy możemy spodziewać się, że użytkownicy będą spędzać więcej czasu w środowisku z zaufanymi i wiarygodnymi treściami. Wierzymy, że zapewniamy świetny i sprawdzony przez profesjonalistów produkt z różnorodnymi treściami, zapewniający użytkowi pozytywne doświadczenia, a także bezpieczeństwo” – dodaje Jovan Protic.

Uważnie słuchamy oczekiwań naszych użytkowników i partnerów biznesowych i wiemy, że krótkie formy wideo sprawdzają się doskonale. Stories na Instagramie już dawno przyćmiły zwykłe posty, a TikTok, który przecież wyrósł na krótkich filmach, nagrywanych i publikowanych w pionie, bije rekordy popularności. Do tej atrakcyjnej formy prezentowania treści przyzwyczajamy się błyskawicznie. W Onet Watch użytkownicy znajdą zarówno fragmenty naszych popularnych programów, jaki i treści od twórców zewnętrznych” – dodaje Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Na nowej platformie Onetu można oglądać podwójnie sprawdzone treści informacyjne, rozrywkowe i edukacyjne, w tym treści wideo od popularnych twórców oraz dziennikarzy Onetu. W Onet Watch użytkownicy znajdą m.in. fragmenty formatów lifestyle’owych, kulinarnych, motoryzacyjnych czy podróżniczych. W ofercie nie zabraknie twórców popularnych w social mediach. Wśród nich znajdują się m.in.: Karol Majchrzak, Bartosz Ostałowski, Story of my trip, Adam Szolc, Arbuzazuza, Retrożycie, Pataki, Foxx gotuje, Matura To Bzdura, Aguśkafree, Partyzanci Lubelszczyzny, Piotr Lisek, Doktor z Tiktoka, Prokurator Absurdu, SEXED.PL, Pogotowiematurafizyka, Magic of Y.

Wśród programów nie zabraknie także formatów z oferty wideo Ringier Axel Springer Polska, takich jak „Onet Rano”, „Misja Futbol,” „Tak Mamy”, „WojewódzkiKędzierski” czy „Matcha Talks w Onecie” oraz zakulisowych fragmentów z gwiazdami, zabawnych scen, fragmentów wypowiedzi czy krótkich wywiadów.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.