28.04.23, 08:30
Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 r. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.
Na stanowisku Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, Łukasz Skawiński wspólnie z zespołem, będzie odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań reklamowych odpowiadających na potrzeby klientów oraz budowanie portfolio produktowego Ringier Axel Springer Polska - od idei, poprzez realizację, aż po wejście rozwiązań na rynek.
Łukasz Skawiński dołączył do Ringier Axel Springer Polska w 2017 r. obejmując pozycję Programmatic Sales Managera. W tym czasie stopniowo powiększał zakres swoich odpowiedzialności, aby w 2019 r. objąć stanowisko Dyrektora Departamentu Programmatic w strukturach Biura Reklamy RASP. W przeciągu sześciu lat, współpracując blisko zarówno z zespołami sprzedażowymi, jak również zespołami produktowymi, rozwijał wraz z zespołem, obszar sprzedaży programatycznej w RASP. Skawiński z branżą digital jest związany od ponad 15 lat. Od blisko 10 lat na polskim rynku rozwija i popularyzuje obszar programmatic. Tworzył pierwszą sieć reklamy programatycznej w firmie Adexon oraz rozwijał platformę DSP w firmie HCore.
Advertising Product & Platforms to cross-zespołowy departament, składający się z ekspertów i ekspertek w obszarze tworzenia produktów reklamowych oraz wybranych członków i członkiń działów Ad&Data, Business Intelligence, Komunikacji Marketingowej oraz Komunikacji Korporacyjnej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze