28.04.23, 08:30
Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 r. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.
Na stanowisku Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, Łukasz Skawiński wspólnie z zespołem, będzie odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań reklamowych odpowiadających na potrzeby klientów oraz budowanie portfolio produktowego Ringier Axel Springer Polska - od idei, poprzez realizację, aż po wejście rozwiązań na rynek.
Łukasz Skawiński dołączył do Ringier Axel Springer Polska w 2017 r. obejmując pozycję Programmatic Sales Managera. W tym czasie stopniowo powiększał zakres swoich odpowiedzialności, aby w 2019 r. objąć stanowisko Dyrektora Departamentu Programmatic w strukturach Biura Reklamy RASP. W przeciągu sześciu lat, współpracując blisko zarówno z zespołami sprzedażowymi, jak również zespołami produktowymi, rozwijał wraz z zespołem, obszar sprzedaży programatycznej w RASP. Skawiński z branżą digital jest związany od ponad 15 lat. Od blisko 10 lat na polskim rynku rozwija i popularyzuje obszar programmatic. Tworzył pierwszą sieć reklamy programatycznej w firmie Adexon oraz rozwijał platformę DSP w firmie HCore.
Advertising Product & Platforms to cross-zespołowy departament, składający się z ekspertów i ekspertek w obszarze tworzenia produktów reklamowych oraz wybranych członków i członkiń działów Ad&Data, Business Intelligence, Komunikacji Marketingowej oraz Komunikacji Korporacyjnej.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze