11.05.23, 07:30

Komputronik nawiązał współpracę z android.com.pl

Gerd Altmann, fot.: materiały prasowe

Firma Komputronik i internetowy serwis informacyjny android.com.pl nawiązały współpracę, która pozwoli na zacieśnienie relacji między dwoma liderami rynku technologicznego – z obszaru handlu i mediów. 

Współpraca między Komputronik a android.com.pl rozpoczęła się 11 kwietnia br. i obejmuje szereg działań marketingowych i promocyjnych, które mają na celu jeszcze lepsze zaspokojenie potrzeb klientów zainteresowanych produktami z obszaru technologii. Partnerstwo będzie obowiązywać minimum przez rok.

Opiniotwórcza witryna stanowi źródło artykułów dla wielu znanych serwisów, również o zasięgu międzynarodowym, dzięki czemu niejednokrotnie materiały multimedialne i informacje opracowane przez redakcję dotarły do odbiorców na całym świecie. 

"Serwis android.com.pl stanowi bogate źródło wiedzy na temat nowych produktów, aplikacji i rozwiązań ze świata technologii, a przecież właśnie w dostarczaniu do klientów takowych produktów się specjalizujemy (...) Wybór wydawał się oczywisty. Poszukiwaliśmy zaufanego i rozpoznawalnego partnera, który będzie wyznawał podobne do naszych wartości i z którym wspólnie będziemy propagować, edukować oraz tworzyć wartościowe treści z zakresu technologii. Razem dostarczać radość z technologii" - mówi Karolina Pietz – Drapińska, Dyrektor Marketingu i PR w Komputronik.

Dzięki podpisanej umowie Komputronik będzie miał dostęp do unikalnej wiedzy i doświadczenia ekspertów z android.com.pl, co ma pozwolić jeszcze lepiej zrozumieć oczekiwania klientów i oferować produkty, które będą odpowiadały ich preferencjom. Ponadto, Komputronik będzie mógł korzystać z narzędzi marketingowych partnera, które pozwolą na skuteczniejszą promocję swoich produktów i usług.

Android.com.pl to jedna z najpopularniejszych polskich stron internetowych poświęconych nowym technologiom, która na rynku obecna jest już od 15 lat. Według badania Mediapanel prowadzonego przez Gemius w lutym 2023 serwis odwiedziło blisko 3,7 miliona realnych użytkowników, to znacznie więcej niż wynosi czytelnictwo i nakłady branżowych czasopism oraz większości magazynów lifestyle'owych w Polsce.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.