11.05.23, 06:30

Sony Pictures Television i Warner Bros. Discovery rozszerzają umowę dystrybucyjną na terenie Europy Środkowo-Wschodniej

Kadr z produkcji “A Man Called Otto” z Tomem Hanksem, fot.: materiały prasowe

Sony Pictures Television i Warner Bros. Discovery ogłosiły rozszerzenie umowy dotyczącej treści na Europę Środkowo-Wschodnią, w ramach której wybrane tytuły z listy nadchodzących filmów Sony Pictures Entertainment oraz seriali telewizyjnych będą dostępne wyłącznie w HBO oraz na platformie HBO Max w całym regionie.

Począwszy od takich produkcji jak “Whitney: I Wanna Dance With Somebody” czy “A Man Called Otto” z Tomem Hanksem, umowa między firmami obejmie także takie pozycje jak: ”Spider - Man: Across the Spider - Verse”, “Gran Turismo”, “Bez litości 3. Ostatni rozdział”, kolejne produkcje związane z franczyzą “Ghostbusters” oraz najnowsze filmy SPE z uniwersum Spider - Mana ("Kraven the Hunter", "El Muerto" and "Madame Web").

Umowa ma umożliwić widzom HBO oraz użytkownikom HBO Max dostęp do obszernej biblioteki filmów z katalogu SPE, takich jak choćby - “Spider - Man”, “Jumanji”, “Faceci w czerni” czy wszystkie produkcje z serii “Hotel Transylvania”.

Wśród pozycji pokazywanych w ramach umowy znajdzie się także serial “Accused”, który w styczniu br. zadebiutował w USA na antenie Fox i zapewnił kanałowi najwyższe wyniki oglądalności w ciągu ostatnich trzech lat. Do portfolio HBO trafią także - nominowany do nagrody Bafta miniserial “Without Sin”, a także takie wyczekiwane tytuły jak: “Twisted Metal” czy “Lucky Hank”.
Umowa dystrybucyjna obejmuje większość rynków CEE, w tym Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Mołdawię, Słowenię, Chorwację, Serbię, Czarnogórę, Bośnię i Hercegowinę, Północną Macedonię i Kosovo.

Jako niezależne studio z niecierpliwie wyczekiwanymi hollywoodzkimi produkcjami filmowymi i telewizyjnymi oraz ogromnym bogactwem uwielbianych klasyków w naszej bibliotece Sony Pictures, mamy możliwość dzielenia się tymi wyjątkowymi treściami z widzami na całym świecie. Nowa rozszerzona umowa zawarta z naszymi partnerami i przyjaciółmi z Warner Bros. Discovery to wspaniały sposób na udostępnienie tych treści widzom HBO i HBO Max w całej Europie Środkowo-Wschodniej” - mówi Mark Young, Executive Vice President, Networks & Distribution, Sony Pictures Television EMEA.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.