15.06.23, 15:00
CANAL+ i Grupa Kino Polska organizują przetarg na wybór wspólnego brokera reklamowego
CANAL+ i Grupa Kino Polska ogłosiły wspólny przetarg na brokera, który zajmie się sprzedażą reklam na 20 kanałach TV, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online.
Do przetargu na nowego brokera reklamowego zaproszono Polsat Media, Telewizję Polską oraz TVN Media. „W ramach naszej współpracy z Grupą Kino Polska już możemy się pochwalić pierwszymi, wspólnymi projektami” – mówi Magdalena Lubieniecka-Kowalska, Kierownik ds. reklamy i sponsoringu w CANAL+ Polska. „Zrealizowaliśmy razem pierwszy program telewizyjny „Patent na zieleń”, a teraz po raz pierwszy w historii ogłaszamy wspólny przetarg na nowego brokera. Szukamy partnera, który będzie gotowy wykorzystać potencjał powiększonej mediowej Grupy działającej na polskim rynku i odpowie na nasze wspólne potrzeby. Warto zaznaczyć, że łącząc siły zajmujemy piąte miejsce pod względem oglądalności na polskim rynku telewizyjnym, a biorąc łącznie pod uwagę naszą ofertę multikanałową (platformy OTT i TV) tworzymy czwartą największą pod względem oglądalności ofertę medialną w Polsce" – dodaje Lubieniecka-Kowalska.
Łącznie w portfolio CANAL+ i Grupy Kino Polska znajduje się obecnie 38 różnorodnych kanałów z bogatą ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, programy dokumentalne, kanały dla dzieci). Przetarg dotyczyć będzie sprzedaży reklam na 20 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online CANAL+ i Grupy Kino Polska. W przypadku CANAL+ będą to następujące kanały CANAL+SPORT, CANAL+SPORT2, CANAL+SPORT5, ALE KINO+, Canal+ DOMO, CANAL+ KUCHNIA, PLANETE+, MiniMini+ teleTOON+, CANAL+ FAMILY, NOVELAS+, CANAL+ PREMIUM, a także Canal+ Online. W ramach Grupy Kino Polska będą to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon.
Ogłoszenie wspólnego przetargu na brokera reklamowego jest m. in. następstwem decyzji Grupy M7 (z Grupy CANAL+) z kwietnia tego roku, której efektem będzie zwiększenia udziałów w SPI International do 100 proc. Po zakończeniu tej transakcji Grupa CANAL+ pośrednio będzie kontrolować 66 proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.
Kto obecnie odpowiada za sprzedaż reklam w kanałach Grupy?
Brokerem reklamowym Grupy CANAL+ Polska jest obecnie TVN Media, natomiast sprzedaż reklam dla Grupy Kino Polska prowadzi Polsat Media, a w przypadku kanału DIZI Telewizja Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze