31.08.23, 08:00

Lublin: duży wzrost Jedynki, duży spadek Radia Zet

Logo Jedynki, fot.: materiały prasowe

Absolutnym liderem lubelskiego rynku radiowego pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Lublin).

Radio RMF FM w ostatniej fali zanotowało 19,8 proc. udziału w rynku radiowym (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku słuchalność stacji wzrosła o 1,2 p.p. Na drugie miejsce awansowała lubelska Eska (wzrost o 1,5 p.p.), a na trzecie Radio VOX FM (wzrost o 0,6 p.p.).

Kolejne miejsca w dziesiątce najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w Lublinie zajmują: Radio Zet (strata 2,6 p.p.), Radio Złote Przeboje (strata 0,4 p.p.), Jedynka (wzrost o 2,3 p.p.), TOK FM (strata 0,5 p.p.), RMF Classic (strata 0,4 p.p.), Polskie Radio Lublin (strata 0,1 p.p.), Akademickie Radio Centum (strata 0,3 p.p.).

Spory wzrost w ostatniej fali zanotowały także takie stacje jak Radio Freee (Lublin) - o 0,9 p.p. Polskie Radio 24 – o 1 p.p. , a także Radio Maryja - o 1 p.p. Z kolei Radio Plus Lublin i Trójka zanotowały spory spadek słuchalności. Pierwsza rozgłośnia o 2 p.p., a druga o 1,3 p.p.

Udział stacji radiowych w rynku 

  sierpień 2021 : styczeń 2022 luty 2022 : lipiec 2022 sierpień 2022 : styczeń 2023 luty 2023 : lipiec 2023
RMF FM 18,7% 18,6% 18,0% 19,8%
Radio ESKA (Lublin) 9,0% 8,6% 10,1% 10,1%
Radio VOX FM 7,0% 8,5% 5,9% 9,1%
Radio ZET 11,0% 11,3% 10,7% 8,7%
Radio Złote Przeboje Puls 95,6 FM (Lublin) 8,1% 8,1% 7,6% 7,7%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4,0% 3,9% 4,1% 6,2%
Radio TOK FM 8,2% 6,4% 7,8% 5,9%
RMF Classic 7,1% 5,7% 6,9% 5,3%
Polskie Radio Lublin 5,5% 4,9% 3,9% 4,8%
Akademickie Radio Centrum (Lublin) 3,3% 4,5% 6,1% 4,2%
Radio Freee (Lublin) 4,3% 3,3% 4,9% 4,2%
Polskie Radio 24 0,8% 2,0% 2,9% 3,0%
Radio Plus Lublin 2,9% 4,5% 2,5% 2,5%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 3,1% 3,5% 3,2% 2,2%
Radio Maryja 2,2% 1,1% 1,8% 2,1%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,9% 1,4% 0,3% 1,5%
N= 948 972 889 904

Fale:
sierpień 2021 : styczeń 2022 (wielkość: 42 081)
luty 2022 : lipiec 2022 (wielkość: 41 870)
sierpień 2022 : styczeń 2023 (wielkość: 41 916)
luty 2023 : lipiec 2023 (wielkość: 41 911)
Grupy celowe:
Lublin:
Wybrane miasta = Lublin
Wielkość (nie ważona): 274 291 (46 038 przypadków, 2,3% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

01.10.24, 22:15
| radio » ludzie
Iga Dudziuk w zespole Meloradia. Poprowadzi w duecie z Norbertem Bieńkowskim
Iga Dudziuk dołącza do ekipy Meloradia. Od 2 października br. w duecie z Norbertem Bieńkowskim poprowadzi program „Freak Fight”.
01.10.24, 15:15
| radio » informacje
Dzień Polskiej Muzyki w eterze, telewizji, sieci i sklepach muzycznych
1 października br. obchodzony jest Dzień polskiej Muzyki To kampania społeczna, która ma promować polską muzykę i zwiększać świadomość Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. Akcja ma wspierać rodzimy rynek muzyczny i podkreślać rolę muzyki w życiu każdego z odbiorców.
01.10.24, 13:50
| radio » ludzie
Karolina Korwin-Piotrowska poprowadzi nowy program w Jedynce
Do zespołu Polskiego Radia dołącza Karolina Korwin-Piotrowska –dziennikarka i publicystka oraz krytyk filmowy. Wkrótce poprowadzi nową audycję weekendową w Programie Pierwszym Polskiego Radia.
01.10.24, 12:33
| radio » informacje
Radio CCM przeszło do historii. Ruszyło Radio ESKA Południe
We wtorek, 1 października br. rozpoczęło nadawanie Radio ESKA Południe, które zastąpiło Radio CCM To 42. rozgłośnia lokalna emitującą program pod tą marką.
01.10.24, 10:18
| radio » informacje
Radio ZET - Muzyka nr 1. Jesienna kampania i akcja Radia Zet
1 października br. rozpoczęła się jesienna kampania „Radio ZET – Muzyka nr 1”, która obejmuje telewizję, sieci kin i internet. Kampanii towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.
30.09.24, 16:15
| radio » informacje
O historii polskiego hip-hopu w podcaście Czwórki Wychowani na…
Radiowa Czwórka z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów, 30 września br. zaprezentowała nowy, oryginalny podcast „Wychowani na…” opowiadający historię rodzimego hip-hopu.
30.09.24, 11:54
| radio » ludzie
Paweł Heba Dyrektorem Agencji Kreacji Projektów Podcastowych w Polskim Radiu
Paweł Heba przechodzi do Polskiego Radia i obejmie stanowisko Dyrektorem Agencji Kreacji Projektów Podcastowych.
30.09.24, 09:50
| radio » ludzie
Arkadiusz Sikora w ekipie Radia VOX FM
Od października br., nowym prezenterem Radia VOX FM będzie Arkadiusz Sikora. Poprowadzi codzienne pasmo „ W Rytmie Hitów” emitowane w godz. 11.00-14.00.
30.09.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Radio ESKA uruchomiło serwis tematyczny Eskapady
Pod nazwą Eskapady ruszył nowy projekt internetowy Radia ESKA poświęcony podróżom po Polsce, zwiedzaniu mniej i bardziej turystycznych zakątków, aktywnemu wypoczynkowi i sposobom na udany relaks.
30.09.24, 06:30
| radio » informacje
VOX FM nadaje z nowego multimedialnego studia
Wszystkie programy Radia VOX FM nadawane są już z nowego multimedialnego studia, które jak podkreśla nadawca, jest większe, nowocześniejsze i kompatybilne z nowym kolorem brandu.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.