15.11.23, 13:40
Twój pakiet filmowy. Kampania reklamowa FilmBox potrwa do 26 grudnia
FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+.
Kampania reklamowa FilmBox ruszyła 15 listopada i potrwa do 26 grudnia br. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty filmowej, dostępnej w pakiecie FilmBox.
W kampanii centralną pozycję stanowią hity filmowe z gwiazdorską obsadą, które emitowane będą na kanale FilmBox Premium HD. Tytuły zostały wykorzystane w kreacji reklamowej i maja obrazować różnorodność oferty FilmBox.
„FilmBox to nasza kluczowa marka, dobrze znana w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Pakiet filmowych kanałów marki FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ to silna propozycja dla naszych partnerów biznesowych, którym możemy oferować szeroki wybór treści za atrakcyjną cenę. W kampanii skupiamy się na pokazaniu bogactwa oferty FilmBox poprzez wybrane hity filmowe oraz zachęcamy do wybrania pakietu kanałów i serwisu streamingowego, by każdy mógł oglądać swoje ulubione programy jak chce i kiedy chce.” – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną i online, wspieraną poprzez działania promocyjne bezpośrednio u operatorów kablowych i satelitarnych oraz autopromocję na kanałach Grupy Kino Polska.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez zespół marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze