15.12.23, 06:30
Ringier Axel Springer Polska: Grzegorz Krawczyk w nowej roli jako Media Product Director
Zmiana struktury i połączenie kompetencji produktowych i technologicznych w obszarze mediowym w RAS Polska ma wesprzeć efektywną realizację nowych projektów. Wraz z awansem Grzegorza Krawczyka firma chce zwiększyć rolę produktu mediowego, wzmocnić obszar technologiczny i stworzyć interdyscyplinarny zespół, który będzie skupiał wszystkie kluczowe kompetencje do budowy i rozwoju cyfrowych produktów.
Nowo powstały departament produktu mediowego dołącza do struktury hubu technologicznego firmy, w której znajdują się już: Ring Publishing, cyfrowa platforma wydawnicza oferowana przez RASP w 15 krajach; obszar hostingu i środowiska deweloperskiego, a także Corporate Solutions i wszystkie zespoły programistyczne.
Obszar produktu mediowego łączy: Engineering Area, Product Area, Growth Area oraz Product Design, skoncentrowane wokół swoich specyficznych celów. Na czele obszaru staje Grzegorz Krawczyk jako Media Product Director, raportujący do Pawła Leżańskiego, CTO Ringier Axel Springer Polska. W nowej roli, będzie odpowiedzialny za strategię i realizację działań produktowych dla produktu mediowego w Ringier Axel Springer Polska.
Kim jest Grzegorz Krawczyk?
Grzegorz Krawczyk z RASP związany jest nieprzerwanie od 2011 r. W latach 2011-2016 pracował jako dziennikarz i równolegle kierował serwisem informacyjnym Onet.pl. Później jako Product Manager rozwijał serwisy Onetu w tym Stronę Główną, a także aplikację mobilną portalu. Od 2019 . pełnił funkcję Dyrektora Produktu odpowiedzialnego za obszar Onetu, współtworząc i realizując strategię biznesową. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz International Institute for Management Development w Lozannie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze